![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik ben meestal op hier elke dag, maar vanwege mijn linux experimenten heb ik niet voor een tijdje
maar nu het klaar is, en ik ben terug Ik moet zeggen linux is briljant ![]() thats mijn bureaublad mijn moederbord moet hier mijn feb de 12e en ik zal mijn finish bouwen Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice desktop Wen u klaar bent met bouwen is het eindelijk een wonder machince in plaats van een droom machine!
| |||
| |||
![]() im denken van het gebruik van Linux permanent, is er iets dat cant doen! |
|
| |||
| |||
| neemt hij ovr wereld kun je zelfs beter kappen met Linux! |
|
| |||
| |||
| Wowowow Great post! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linux ondersteunt minder dan 7% van alle games
| |||
| |||
| cadega ondersteunt duizenden, ik keek op de lijst het ondersteunt CoD4 BF2 bf 2142 Crysis afvallige Bioshock ver-huilen vrijwel iedere game i gezochte cadega gesteund, 3 pond per maand dat is niet half slecht |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verworven Ubuntu een tijdje geleden gekocht en een vaste schijf te installeren, maar besloot Vista plaats. Denk dat ik kan verwijderen vista of gesplitst in twee partities hebben een gans op Linux als het zo goed. Hoe was het OS installatie? Ook hoe groot is de harde schijf die u gebruikt voor Linux en hoe vol is het? (ongeveer).
|
| |||
| |||
| OS installatie is een fluitje van een cent maar de rest is nogal ingewikkeld, maar de moeite waard, niet voor een nieuwe gebruiker |
|
| |||
| |||
| Ja, geprobeerd te installeren gisteravond, dat was een slecht bewegen als Vista niet graag budged een beetje. Zou het niet laten Partition Magic re-formaat is het partitie, vervolgens gooide een hissy passen toen ik probeerde om mijn XP MBR, en na terugkeer naar Vista EasyBCD besloten om mij een ontbrekende Hal.dll fout, die in het einde, net gedwongen mij haal de Vista HDD en beginnen. Heb het nog niet gesorteerd, gewoon wachten op een tijdelijke bouwen om blanco de Vista HDD zodat het niet kan puinhoop mijn huidige tuig verder.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Back-up krijgt u een back-up? | linasita | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hello, I'm Back Again ....... | Emrys88 | Introduceer jezelf hier | 6 | 21 mrt 2009 13:37 |
| Get pc terug wanneer ik voor het eerst had. | hadleigh_101 | Windows besturingssystemen | 11 | 12 jul 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |