![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vel jeg vanligvis på her hver dag, men på grunn av min linux eksperimenter Jeg har ikke vært på en stund
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice skrivebordet Wen du er ferdig med å bygge det vil til slutt bli en lurer machince stedet for a dream machine!
| |||
| |||
![]() im tenker på å bruke linux permanent, er det noe det cant do! |
|
| |||
| |||
| ta ovr han verden kan du hakke bedre med linux! |
|
| |||
| |||
| Wowowow Flott innlegg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linux støtter mindre enn 7% av alle spillene
| |||
| |||
| cadega støtter tusenvis var jeg ser på listen den støtter cod4 bf2 bf 2142 crysis overløper bioshock langt gråte utgangspunktet hvert spill jeg søkte cadega støttet den, 3 pund i måneden som ikke todel dårlig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjøpte Ubuntu en stund siden og kjøpte et HDD too men besluttet å installere Vista i stedet. Tror jeg kan enten fjerne vista eller dele den i to partisjoner å ha en gås på Linux om det er så bra. Hvordan var OS Installation? Også hvor stor er HDD du bruker for Linux og hvor full er det? (ca).
|
| |||
| |||
| OS-installasjonen var en drøm, men resten er ganske komplisert, men verdt det, ikke for en ny bruker |
|
| |||
| |||
| Ja, har forsøkt å installere den i går kveld, som var et dårlig trekk som Vista ikke liker å være budged en bit. Vil ikke la partisjon Magic re-størrelse det er partisjonen, og deretter kastet en hissy plass da jeg prøvde å tilbakestille min XP MBR, og etter reverting til Vista EasyBCD, besluttet å gi meg en mangler hal.dll feil som i slutten, akkurat tvang meg til å koble Vista HDD og starte på nytt. Fortsatt ikke fikk den sortert, bare venter på et midlertidig bygge å fjerne blank i Vista HDD, så det kan ikke rotet opp min nåværende riggen videre.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sikkerhetskopiere får du sikkerhetskopiere? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hello, I'm Back ...... Igjen. | Emrys88 | Presenter deg selv her | 6 | 21 mars 2009 13:37 |
| Få PC-en tilbake til når jeg først fikk den. | hadleigh_101 | Windows-operativsystemer | 11 | 12 juli 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |