![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| och jag är ofta här varje dag men på grund av min linux experiment jag har inte varit på ett tag
men nu är det färdigt och jag är tillbaka Jag måste säga att Linux är briljant ![]() thats mitt skrivbord mitt moderkort bör här mitt februari 12: e och jag ska avsluta mitt bygga Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| trevligt skrivbord Wen du är klar med dina bygga kommer det äntligen ett undrar machince i stället för en dröm maskin!
| |||
| |||
![]() im tänker använda linux permanent, är det något man cant do! |
|
| |||
| |||
| ta övr han världen kan du även hack bättre med linux! |
|
| |||
| |||
| Wowowow Great post! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linux stödjer mindre än 7% av alla spel
| |||
| |||
| cadega stöder tusentals, jag tittar på listan stöder cod4 bf2 bf 2142 Häxkungens avfälliga bioshock omfattande gråta i princip alla spel jag sökte cadega stöds den 3 pund per månad som inte är halv dåligt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förvärvade Ubuntu ett tag sedan och köpte ett HDD också, men beslöt att installera Vista istället. Tror att jag kan antingen ta bort vista eller delar upp den i två partitioner för att ha en gås i Linux om det är så bra. Hur var OS-installationen? Även hur stor är hårddisken som du använder för Linux och hur fullt är det? (ungefär).
|
| |||
| |||
| OS installation var enkel men resten är ganska komplicerat, men värt det, inte för en ny användare |
|
| |||
| |||
| Ja, försök att installera den i går kväll, vilket var ett dåligt val eftersom Vista inte gillar att vara budged en bit. Kan inte låta Partition Magic åter storlek det är partition, sedan kastade en hissy passar när jag försökte att återställa mitt XP MBR, och efter att återgå till Vista EasyBCD, beslutat att ge mig en felande Hal.dll misstag som i slutändan bara tvingade mig att dra ur Vista hårddisken och börja om. Fortfarande inte fått det sorteras, bara väntar på tillfällig bygga för att ta bort tomma Vista HDD så det kan inte röra min nuvarande rigg ytterligare.
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Tillbaka upp blir du säkerhetskopiera? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Hello, I'm ...... Back Again. | Emrys88 | Presentera dig här | 6 | 21 mars 2009 13:37 |
| Få PC tillbaka till när jag först fick det. | hadleigh_101 | Windows-operativsystem | 11 | 12 juli 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |