menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Obecná fóra > Vypnout Téma diskuze

Register

Nespavost?

Reply

Thread Nástroje
Old 27.prosince 2008, 19:54
Dárce Skupina

Default Nespavost?

Je tu někdo trpí Nespavost? Věřím, že jsem to
Byl jsem k lékaři pro něj, ale všichni říkali, bylo jíst více zdravých ... které jsem již dříve dokonce jít. Už je to stejný model za posledních 10 let, budu spát za 3-4 hodiny a pak jsem zvyklý cítit unaveni v nejmenším za jiný 30-36 hodin. Spím méně než 18 hodin týdně. Tonight 9:30 pm mé kamarádky matka mi dala 2 velmi silné prášky na spaní, když řeknu velmi silný ... to takhle ona bere 1 / 2 noc a spí dobře 8-10 hodin Zatím jsem tady v 2:50 am stále bdělý poslouchat moje přítelkyně chrápat jako i tento typ. Zůstat vzhůru s takovou trochu vyspat se nezdá účinek mi vůbec fyzicky nebo psychicky, která je pravděpodobně důvod, proč docs nemají nic o tom ještě.
Jen jsem chtěl, aby si z mých prsou někdo na stejné lodi, nebo znát někoho, kdo trpí stejnou?
Old 27.prosince 2008, 21:45
MJM
Dárce Skupina

Default Nespavost?

Mám jiný problém. Spím příliš mnoho. Spím deset-dvanácthodiny každou noc ... je to strašný a vede mě musíte udělat vše nighters jako je tento.

Můj systém: Toshiba Satelite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Základní deska:
Mobile Intel PM965 Express Čipset
Paměť RAM:
1024 + 2048megabajt DDR2 667
Grafické karty (s):
ATI HD 2600 XT
Zvuková karta:
Toshiba Bass Užší Sound System
Pevný disk (y):
200gb 5400ot./min
Optická mechanika (s):
DVD Super Multi
Case / PSU:
Satelitní A200 Series
Chlazení:
Sklad
Síť / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15,4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operační systém (y):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28.prosince 2008, 03:23
Moderátor skupiny

Default Nespavost?

Citace:
Původně Poslal kanoakavirus View Post
Je tu někdo trpí Nespavost? Věřím, že jsem to