mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Søvnløshed?

Reply

Thread Tools
Old 27 December 2008, 19:54
Donor-Gruppen

Default Søvnløshed?

Nogen her lider af søvnløshed? Jeg tror, jeg har det
Jeg har været til læger for det, men alt, hvad de sagde, var til at spise mere sundt ... som jeg allerede har gjort før, selv i gang. Det har været det samme mønster i de sidste 10 år nu, jeg vil sove for 3-4 timer og derefter Jeg plejer er træt i det mindste for en anden 30-36 timer. Jeg sover mindre end 18 timer om ugen. Tonight 9:30 min veninder mor gav mig 2 meget stærke sovepiller, når jeg siger meget stærkt ... sige det på den måde, hun tager 1 / 2 en nat og sover et godt 8-10 timer men her er jeg på 2:50 stadig lang vågen lytter til min kæreste snorke, mens jeg skriver dette. Opholder sig vågen med så lidt søvn synes ikke at foretage mig på alle fysisk eller psykisk, der er sandsynligvis grunden til, at docs ikke har gjort noget ved det endnu.
Jeg ønsker blot at få det i mit bryst alle i samme båd eller kender nogen, der lider under det samme?
Old 27 December 2008, 21:45
MJM
Donor-Gruppen

Default Søvnløshed?

Jeg har et andet problem. Jeg sover for meget. Jeg sover ti til tolv timer hver nat ... det skrækkelige og får mig til at have at gøre alt nighters som denne.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 28 december 2008, 03:23
Redaktør Gruppen

Default Søvnløshed?

Citat:
Oprindeligt Indsendt af kanoakavirus View Post
Nogen her lider af søvnløshed? Jeg tror, jeg har det
Jeg har været til læger for det, men alt, hvad de sagde, var til at spise mere sundt ... som jeg allerede har gjort før, selv i gang. Det har været det samme mønster i de sidste 10 år nu, jeg vil sove for 3-4 timer og derefter Jeg plejer er træt i det mindste for en anden 30-36 timer. Jeg sover mindre end 18 timer om ugen. Tonight 9:30 min veninder mor gav mig 2 meget stærke sovepiller, når jeg siger meget stærkt ... sige det på den måde, hun tager 1 / 2 en nat og sover et godt 8-10 timer men her er jeg på 2:50 stadig lang vågen lytter til min kæreste snorke, mens jeg skriver dette. Opholder sig vågen med så lidt søvn synes ikke at foretage mig på alle fysisk eller psykisk, der er sandsynligvis grunden til, at docs ikke har gjort noget ved det endnu.
Jeg ønsker blot at få det i mit bryst alle i samme båd eller kender nogen, der lider under det samme?
Yeah im samme, vil jeg gå i seng omkring 4am og komme op på 5-6ish og Thats mig for dagen lol
Blevet gerne, at der i det seneste 20yrs Jeg vil sige, ikke genere mig, jeg aldrig træt bare tror, at jeg skal prøve og sove!

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 28 December 2008, 07:14
Administrator Gruppen

Default Søvnløshed?

Yup, har det dårligt, sovende tabletter hjælpe.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 December 2008, 18:05
Medlem Gruppen

Default Søvnløshed?

Jeg bruge til. I dont know tror bliver ældre hjulpet meget. Hvordan gammel er du? Ive hørt om nogle mennesker, der trækker 48 timer eller mere »alle nighters' og derefter få deres søvn cyklusser fast. Ven gjorde det én gang, sagde, at det var kinda forfærdelige, men det virkede. Hvis du dont virkelig mente det søvnløshed og lægerne Arnt bekymrede i wouldnt forsøge at reparere det. Du sagde også, du Arnt berørt af det, så det ser ud som om man ville få en masse arbejde i eller har masser af sjov på partier .
Old 29 December 2008, 19:50
Medlem Gruppen

Default Søvnløshed?

yeh Jeg har det så godt. Jeg plejede at have det temmelig dårligt, men jeg tror sin sarting at stilne af nu. Jeg får omkring 3-4 timers søvn en nat
Old 29 December 2008, 19:54
Donor-Gruppen

Default Søvnløshed?

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Haun View Post
Jeg bruge til. I dont know tror bliver ældre hjulpet meget. Hvordan gammel er du? Ive hørt om nogle mennesker, der trækker 48 timer eller mere »alle nighters' og derefter få deres søvn cyklusser fast. Ven gjorde det én gang, sagde, at det var kinda forfærdelige, men det virkede. Hvis du dont virkelig mente det søvnløshed og lægerne Arnt bekymrede i wouldnt forsøge at reparere det. Du sagde også, du Arnt berørt af det, så det ser ud som om man ville få en masse arbejde i eller har masser af sjov på partier .
Jeg er 18, og jeg har opholdt sig op til over 5 dage før tilbage i runescape dage, jeg slepted bøde for et par dage efter, men jeg altid vende tilbage til min gamle måder, im ikke botherd men kæreste er lol.
Old 29 december 2008, 19:55
Medlem Gruppen

Default Søvnløshed?

yeh Jeg har det så godt. Jeg plejede at have det temmelig dårligt, men jeg tror sin sarting at stilne af nu. Jeg får omkring 3-4 timers søvn en nat
Old 30 December 2008, 07:34
Donor-Gruppen

Default Søvnløshed?

Jeg sjældent sover.
Old 30 December 2008, 08:18
Donor-Gruppen

Default Søvnløshed?

Læser denne tråd cured minen

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.