![]() |
|
| |||
| |||
| Nogen her lider af søvnløshed? Jeg tror, jeg har det ![]() Jeg har været til læger for det, men alt, hvad de sagde, var til at spise mere sundt ... som jeg allerede har gjort før, selv i gang. Det har været det samme mønster i de sidste 10 år nu, jeg vil sove for 3-4 timer og derefter Jeg plejer er træt i det mindste for en anden 30-36 timer. Jeg sover mindre end 18 timer om ugen. Tonight 9:30 min veninder mor gav mig 2 meget stærke sovepiller, når jeg siger meget stærkt ... sige det på den måde, hun tager 1 / 2 en nat og sover et godt 8-10 timer men her er jeg på 2:50 stadig lang vågen lytter til min kæreste snorke, mens jeg skriver dette. Opholder sig vågen med så lidt søvn synes ikke at foretage mig på alle fysisk eller psykisk, der er sandsynligvis grunden til, at docs ikke har gjort noget ved det endnu.Jeg ønsker blot at få det i mit bryst alle i samme båd eller kender nogen, der lider under det samme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et andet problem. Jeg sover for meget. Jeg sover ti til tolv timer hver nat ... det skrækkelige og får mig til at have at gøre alt nighters som denne.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Blevet gerne, at der i det seneste 20yrs Jeg vil sige, ikke genere mig, jeg aldrig træt bare tror, at jeg skal prøve og sove!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, har det dårligt, sovende tabletter hjælpe.
| |||
| |||
| Jeg bruge til. I dont know tror bliver ældre hjulpet meget. Hvordan gammel er du? Ive hørt om nogle mennesker, der trækker 48 timer eller mere »alle nighters' og derefter få deres søvn cyklusser fast. Ven gjorde det én gang, sagde, at det var kinda forfærdelige, men det virkede. Hvis du dont virkelig mente det søvnløshed og lægerne Arnt bekymrede i wouldnt forsøge at reparere det. Du sagde også, du Arnt berørt af det, så det ser ud som om man ville få en masse arbejde i eller har masser af sjov på partier . |
|
| |||
| |||
| yeh Jeg har det så godt. Jeg plejede at have det temmelig dårligt, men jeg tror sin sarting at stilne af nu. Jeg får omkring 3-4 timers søvn en nat |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er 18, og jeg har opholdt sig op til over 5 dage før tilbage i runescape dage, jeg slepted bøde for et par dage efter, men jeg altid vende tilbage til min gamle måder, im ikke botherd men kæreste er lol. |
|
| |||
| |||
| yeh Jeg har det så godt. Jeg plejede at have det temmelig dårligt, men jeg tror sin sarting at stilne af nu. Jeg får omkring 3-4 timers søvn en nat |
|
| |||
| |||
| Jeg sjældent sover. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Læser denne tråd cured minen