![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kukaan täällä kärsivät Unettomuus? Uskon sen ![]() Olen ollut lääkärit sen mutta kaikki he sanoivat oli syömään terveellistä ... joissa i jo tehnyt ennen kuin edes menossa. Se on ollut sama kuvio on viimeisten 10 vuoden ajan, I'll nukkua 3-4 tuntia ja sitten i tapana olla väsynyt vuonna pienintäkään vielä 30-36 tuntia. Nukun alle 18 tuntia viikossa. Tänään 9:30 pm minun tyttöystävä äiti antoi minulle 2 erittäin voimakas unitabletteina, kun sanon hyvin voimakas ... laita se tällä tavalla hän ottaa 1 / 2 yön ja nukkuu hyvä 8-10 tuntia vielä tässä olen 2:50 am vielä valpas kuuntelet tyttöystäväni kuorsaus kuin kirjoitan tätä. Pysyminen hereillä näin vähän nukkua ei näytä vaikutus minua lainkaan fyysisesti tai psyykkisesti, joka on luultavasti miksi docs ole tehneet asialle mitään vielä.Halusin vain saada että sydämeltäni ketään samassa veneessä tai tiedät jonkun, joka kärsii samasta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on toinen ongelma. Nukun liikaa. Nukun kymmenen-kaksitoista tuntia joka yö ... se on kauhistuttava ja johtaa minun on tehtävä kaikki nighters kuten tämän.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Ollut kuin, että viime 20yrs Sanoisin, ei häiritse minua, en koskaan kyllästy vain usko, että minun pitäisi yrittää nukkua!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, on se paha, unilääkkeet auttaa.
| |||
| |||
| I Käytä. I dont osata ajatella vanhenee auttoi paljon. Kuinka vanha olet? Ive kuullut joitakin ihmisiä, jotka vetää 48 tuntia tai enemmän "kaikki nighters ja sen jälkeen on uni syklien vahvistettu. Friend se kerran sanoi, että se oli kinda kamala mutta se toimi. Jos dont todella mielessä unettomuus ja lääkärit Arnt huolissaan i wouldnt yrittää korjata sen. Sanoitte myös, sinun Arnt vaikuttaa niin tuntuu siltä, että sinun pitäisi saada paljon työtä tai on paljon hauskaa juhlissa . |
|
| |||
| |||
| yeh Olen sitä. Minulla on ollut aika huono, mutta mielestäni sen sarting laantua nyt. i saa noin 3-4 tuntia unta yössä |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen 18, ja olen asunut jopa yli 5 päivää ennen takaisin sen runescape päivää, i slepted sakko muutaman päivän kuluttua, mutta olen aina palata takaisin vanhan tapoja, im ei botherd mutta tyttöystävä on lol. |
|
| |||
| |||
| yeh Olen sitä. Minulla on ollut aika huono, mutta mielestäni sen sarting laantua nyt. i saa noin 3-4 tuntia unta yössä |
|
| |||
| |||
| Olen harvoin nukkumaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luet tätä säiettä cured kaivoksen