![]() |
|
| |||
| |||
| Iedereen die hier last van slapeloosheid? Ik denk dat ik het heb ![]() Ik heb naar de artsen, maar voor alles wat ze zei was meer gezond te eten ... die ik al gedaan voordat zelfs gaan. Het is hetzelfde patroon van de laatste 10 jaar nu, ik slaap voor 3-4 uur en dan ben ik gewoon moe in het minst voor een ander 30-36 uur. Ik slaap minder dan 18 uur per week. Vanavond 9:30 pm mijn vriendinnen moeder gaf me 2 zeer krachtige slaappillen, als ik zeg zeer krachtige ... zetten ze het op deze manier duurt 1 / 2 een nacht en slaapt goed 8.10 uur maar hier ben ik op 2:50 nog wakker te luisteren naar mijn vriendin snurken als ik typ dit. Logeren wakker met zo weinig slaap lijkt niet om me op alle lichamelijk of geestelijk dat is waarschijnlijk de reden waarom de documenten niet hebben gedaan over het nog niet.Ik wilde alleen maar om dat van mijn borst iedereen in hetzelfde schuitje zitten of weet van iemand die lijdt aan hetzelfde? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een ander probleem. Ik slaap te veel. Ik slaap er tien tot twaalf uur per nacht ... is het afschuwelijke en leidt me te moeten doen alle nighters als deze.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Is als dat voor de laatste 20yrs Ik zou zeggen, niet de moeite, zeg ik nooit op uitgekeken raakt alleen denk dat ik moet proberen en slapen!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, hebben het slecht, slapen tabletten helpen.
| |||
| |||
| Ik gebruik voor. I dont know denken ouder hielp veel. Hoe oud ben je? Ive gehoord van mensen die pull 48 uur of meer "alle nighters' en vervolgens hun slaap cycli vastgesteld. Vriend deed het een keer zei dat het wel vreselijk, maar het werkte. Als je niet echt het licht van de slapeloosheid en de artsen Arnt bezorgd i wouldnt proberen het te repareren. U zei dat u Arnt die getroffen zijn door het zo lijkt het er op dat u zou krijgen veel werk gedaan of hebben veel plezier op feesten . |
|
| |||
| |||
| yeh ik heb het ook. i die wordt gebruikt om het behoorlijk slecht, maar ik denk dat haar sarting te verdwijnen nu. ik zal ongeveer 3-4 uur slaap per nacht |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben 18, en ik heb verbleef voor meer dan 5 dagen voor terug in de runescape dagen, i slepted boete voor een paar dagen na dat ik altijd maar weer terug naar mijn oude manieren, im not botherd maar de vriendin is lol. |
|
| |||
| |||
| yeh ik heb het ook. i die wordt gebruikt om het behoorlijk slecht, maar ik denk dat haar sarting te verdwijnen nu. ik zal ongeveer 3-4 uur slaap per nacht |
|
| |||
| |||
| Ik zelden slapen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het lezen van deze draad cured mijnbestrijdingsacties