![]() |
|
| |||
| |||
| Noen her lider av Insomnia? Jeg tror jeg har det ![]() Jeg har vært til lege for det, men alle sa de var til å spise mer sunt ... som jeg allerede gjorde før selv går. Det har vært det samme mønsteret for de siste 10 år nå, jeg skal sove på 3-4 timer og deretter i wont føler meg sliten i det minste for en 30-36 timer. Jeg sover mindre enn 18 timer i uken. Tonight 9:30 min venninne mor ga meg 2 meget kraftige sovetabletter, da sier jeg veldig kraftig ... sette det på denne måten hun tar 1 / 2 en natt og sover godt 8-10 timer men her er jeg på 2:50 fortsatt bredt våken lytter til kjæresten min snorke når jeg skriver dette. Staying våken med slike lite søvn ser ikke ut til effekt meg på all fysisk eller psykisk, som er trolig årsaken til at dokumenter ikke har gjort noe med det ennå.Jeg ville bare få det til brystet alle i samme båt eller vet om noen som lider av det samme? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et annet problem. Jeg sover for mye. Jeg sover ti-tolv timer hver natt ... det fryktelige og fører meg til å gjøre alle nighters slik som dette.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Vært sånn de siste 20yrs jeg vil si, ikke bry meg, jeg blir aldri lei tror bare jeg skulle prøve og sove!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, har det ille, sove tabletter hjelp.
| |||
| |||
| Jeg bruker for. Jeg dont vite tror får voksne hjalp mye. Hvor gammel er du? Ive hørt om noen mennesker som drar 48 timer eller mer "alle nighters" og har sin sove sykluser løst. Venn gjorde det en gang, sa det var ganske forferdelig, men det fungerte. Hvis du ikke egentlig tenke søvnløshet og legene Arnt bekymret i wouldnt prøve å fikse det. Du sa også du Arnt påvirket av det, slik det virker som at du fikk en mengde arbeid utført eller har mye moro på fester . |
|
| |||
| |||
| yeh Jeg har det så godt. Jeg pleide å ha det ganske ille, men jeg tror det sarting å avta nå. jeg vil bli ca 3-4 timers søvn en natt |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg er 18, og jeg har oppholdt seg i over 5 dager før tilbake i runescape dager, i slepted greit for noen få dager etter den, men jeg har alltid gå tilbake til min gamle måter, im ikke botherd men kjæresten er lol. |
|
| |||
| |||
| yeh Jeg har det så godt. Jeg pleide å ha det ganske ille, men jeg tror det sarting å avta nå. jeg vil bli ca 3-4 timers søvn en natt |
|
| |||
| |||
| Jeg sjelden sove. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leser denne tråden kurert gruve