![]() |
|
| |||
| |||
| Den här lider av sömnlöshet? Jag tror att jag har det ![]() Jag har varit till läkare för det, men allt de sa var att äta mer hälsosamt ... som jag redan har innan vi ens kommer. Det har varit samma mönster under de senaste 10 åren nu, jag ska sova i 3-4 timmar och sedan i wont trött på något för en annan 30-36 timmar. Jag sover mindre än 18 timmar i veckan. Ikväll 9:30 min flickvänner mamma gav mig 2 mycket starka sömntabletter, när jag säger mycket kraftfullt ... uttrycka det så här hon tar 1 / 2 en natt och sover bra 8-10 timmar men här är jag på 2:50 fortfarande stora vaken lyssnar till min flickvän snarka medan jag skriver detta. Vara vaken med så lite sömn verkar inte gälla mig alls fysiskt eller psykiskt, vilket förmodligen är anledningen till att dok inte har gjort något åt det än.Jag ville bara få det i mitt bröst alla i samma båt eller känner någon som lider av samma? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ett annat problem. Jag sover för mycket. Jag sover tio-tolv timmar varje natt ... det är skrämmande och gör att jag måste göra alla nighters som denna.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Varit sådär för sista 20yrs skulle jag vilja säga, inte bry mig, jag blir aldrig trött bara tror att jag ska försöka sova!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, har det dåligt, Sömntabletter hjälp.
| |||
| |||
| Jag använder för att. Jag vet inte tänka allt äldre hjälpte mycket. Hur gammal är du? Ive hört talas om några människor som drar 48 timmar eller mer "alla nighters" och sedan få sin sömn cykler fast. Friend gjorde det en gång, sa att det var ganska hemskt, men det fungerade. Om du inte riktigt hänsyn till sömnlöshet och läkarna Arnt orolig i wouldnt försöka åtgärda det. Du sa också att du Arnt drabbats av det så det verkar som om du skulle få en hel del arbete eller ha väldigt kul på fester . |
|
| |||
| |||
| yeh jag har det. Jag brukade ha det ganska illa, men jag tror att dess sarting till avtar nu. Jag kommer att få ca 3-4 timmars sömn en natt |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag är 18 och jag har stannat upp för mer än 5 dagar före tillbaka i Runescape dagar i slepted böter för ett par dagar efter det, men jag alltid gå tillbaka till mitt gamla sätt, im inte botherd men flickvän är lol. |
|
| |||
| |||
| yeh jag har det. Jag brukade ha det ganska illa, men jag tror att dess sarting till avtar nu. Jag kommer att få ca 3-4 timmars sömn en natt |
|
| |||
| |||
| Jag sällan sova. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Läser denna tråd cured gruva