![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en ik ben op zoek naar een aantal adviezen. Ik heb eens nagedacht over je een iPhone daar vrijkomen, maar alleen knelpunt is de prijs. Ik ben al op zoek online voor verschil opties om deze ronde. Ik ben heel wat verwijzingen naar de gratis iPhone verwijzingsverzoek en vroeg zich af of er iemand was die dergelijke regelingen om hun iPhone. De regeling I've kijken op youtube, Does anyone know wanneer deze regelingen het werk? <link REMOVED> Welke links naar deze site: <link REMOVED> Lijkt erop dat de regeling krijgt u een gratis iphone door te verwijzen anderen en dan kun je alleen krijgen de opdracht van O2. |
|
| |||
| |||
| Het heet een piramide oplichterij. Criminelen stopt bij niets. Vergeet niet dit te zeggen "Er is niets echt vrij" |
|
| |||
| |||
| Spot op Evilfantasy. Gewoon niet vallen voor dit soort aanbiedingen, helaas, veel mensen vinden Regards Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het te mooi lijkt om waar te zijn, maar meestal is.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het advies |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Verkopen RAM (ook Open te bieden) | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Gebruikt Marktplaats | 11 | 28 apr 2009 14:55 |
| Welke best een beter aanbod? | SamerKrazer | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 9 Feb 2008 20:46 |
| Lil q over de iPhone | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 12 | 28 dec 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |