![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, dette er mitt første innlegg, og jeg leter etter noen råd. Jeg har vært å tenke på å få en iPhone siden det release men bare stikker Poenget er prisen. Jeg har vært på jakt etter forskjellen alternativer for å komme rundt dette. Jeg har kommet over noen referanser til gratis iPhone henvisning ordninger og lurte på om noen hadde brukt slike ordninger for å få deres iPhone. Ordningen jeg har vært å se på er på youtube, Vet noen om disse ordningene fungerer? <link REMOVED> Hvilke koblinger til dette nettstedet: <link REMOVED> Ser ut som ordningen kan du få en gratis iPhone ved å henvise andre, og deretter kan du bare få kontrakten fra O2. |
|
| |||
| |||
| Det kalles en pyramide svindel. Kriminelle vil stoppe på ingenting. Husk dette, sier "Det er ingenting helt gratis" |
|
| |||
| |||
| Spot on Evilfantasy. Bare ikke faller for denne typen tilbud, dessverre mange mennesker gjør Regards Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det virker for godt til å være sant, det vanligvis er.
|
| |||
| |||
| Takk for råd |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp Selling RAM (også åpne for tilbud) | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Brukes Marketplace | 11 | 28 april 2009 14:55 |
| Hvilke beste et bedre tilbud? | SamerKrazer | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 9 februar 2008 20:46 |
| Lil q om iphone | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 12 | 28 desember 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |