![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, detta är mitt första inlägg och jag letar efter några råd. Jag har tänkt på att få en iPhone eftersom det release utan bara stickkanalen är priset. Jag har letat på nätet för skillnad alternativ för att komma runt detta. Jag har stött på några hänvisningar till fri iPhone hänskjutandet och undrade om någon hade använt sådana system för att få sin iPhone. Det system som jag har varit att titta på finns på youtube, gör någon veta om dessa system fungera? <link REMOVED> Vilka länkar till denna webbplats: <link REMOVED> Ser ut som systemet kan du få en gratis iphone genom andra och då kan du bara få kontraktet från O2. |
|
| |||
| |||
| Det kallas en pyramid bluff. Brottslingar slutar på ingenting. Kom ihåg att säga "Det finns inget verkligt fri" |
|
| |||
| |||
| Spot på Evilfantasy. Bara inte faller för sådana här erbjudanden, tyvärr, många människor får Regards Jason |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det verkar för bra för att vara sant, det brukar vara.
|
| |||
| |||
| tack för de råd |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp Försäljningskostnader RAM (även öppet för Erbjudandet) | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CJ Används Marketplace | 11 | 28 april 2009 14:55 |
| Vilka bästa ett bättre erbjudande? | SamerKrazer | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 9 februari 2008 20:46 |
| Lil q om iphone | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 12 | 28 december 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |