![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, nou als ik een topic geplaatst over het forum "ispy" pagina cheesepuff dacht dat het een spel was, en was dissapointed dat was het niet, dus hier ben ik het maken van een spel, moet u weten wat de regels van ispy, dus het enige verschil is dat hier het moet een deel van het forum, een kan raden wacht dan tot de originele poster te zeggen als iemand goed is, dan als iemand is, kunnen ze na de volgende. U kunt alleen een bericht in een tijd (geen dubbele detachering ofwel)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SUPERAntiSpyware:?
| |||
| |||
| Goed geraden, maar nee. |
|
| |||
| |||
| handtekening |
|
| |||
| |||
| een goede gok, maar nog steeds niet. Clue: Ik kan u een idee, of ik misschien niet, afhankelijk van hoe ik me voel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| scherm
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Nog geen 1 meer raden van iemand dan vertel ik u allen, en kies een andere. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ispy | thingie2 | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 20 jun 2008 13:26 |
| ISpy werkt niet | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 8 | 1 mei 2008 12:39 |
| Thread Tools | |
| |