![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, och när jag postat en fråga om forumet "ispy" sida cheesepuff trodde det var ett spel, och var dissapointed att det inte var så här jag gör det ett spel du bör känna till reglerna i ispy, så den enda skillnaden är att här måste det vara en del av forumet, något man kan gissa sedan vänta på den ursprungliga affischen att säga om någon är rätt, så om någon, de kan skicka nästa. Du kan bara skicka en åt gången (ingen dubbel utstationering antingen)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SUPERAntiSpyware:?
| |||
| |||
| Bra gissning, men nej. |
|
| |||
| |||
| underskrift |
|
| |||
| |||
| en annan bra gissning, men ändå inte. Clue: Jag kan ge er en ledtråd, eller jag kanske inte, beroende på hur jag känner |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skärm
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Fortfarande ingen, 1 mer gissning från någon sedan jag berätta för er alla, och välja en annan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ispy | thingie2 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 20 juni 2008 13:26 |
| ISpy inte fungerar | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 8 | 1 maj 2008 12:39 |
| Thread Tools | |
| |