![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg loggede på i dag, men mit spørgsmål er, når hun bad mig om vejr eller ej, du fik nogen penge i din nuværende, besparelser og ISA konto jeg sagde ja og så tog hun min slags kode og kontonummer så virkelig hvis du løj hun kunne finde ud selv???, alle Jeg vil gerne vide, er vejret, de betaler dig mindre, eller hvis ikke, så snart de finde ud af, du fik penge i din bank |
|
| |||
| |||
| Hvordan kommer din undertegnelsen den på 24? troede det var for os dovne teenagere |
|
| |||
| |||
| prøv dette websted http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757 eller Google 'Jobsøgende godtgørelse » fra dette site: "Du får mindre, hvis du har opsparing over £ 6.000. Hvis du har besparelser over £ 16,000 du sandsynligvis ikke vil kvalificere sig." |
|
| |||
| |||
| im gå til Jobcenter 2morro og ive nødt til at tage mit kontoudtog alle Jeg vil gerne vide, er, vil de stige ive netop brugt £ 360 om en ny subwooferen eller plejer de holder, hvad jeg bruger mine penge på |
|
| |||
| |||
| Disse penge er til at hjælpe dig, mens du kigger efter et job ikke for et nyt underpunkt & personlig fornøjelse etc Jeg forventer, at de vil tage det i betragtning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har betalt NI Bidrag og er blevet afskediget fra et job, har du ret til 6 måneder bidrag baseret Jobsøgende Allowance. Dette er en ret, og selv om det kan være nødvendigt at vise Building Society eller kontoudtog for at bevise dit beløb af opsparing, behøver du ikke at begrunde, hvordan eller hvor du har brugt nogen af din opsparing.
Bidrag baseret Jobsøgende Allowance ikke "betyder afprøvet", er det en ret til 6 måneder, forudsat at du aktivt søger arbejde, derfor hvis du vælger at bruge den lyserøde fjer og campagne, det er helt op til dig Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har en stor opsparing de plejer give dig JSA de forventer du at leve af din opsparing .. aldrig sige u have besparelser jeg aldrig, og de aldrig fundet ud af