![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Allekirjoitin tänään, mutta kysymykseni on, kun hän pyysi minua säästä tai ei teillä rahaa sinun käyttö-, säästö-ja ISA huomioon sanoin kyllä ja sitten hän vei lajittelukoodi ja tilinumero niin todella jos valehteli hän löytäisi pois itse?, haluaisin tietää, sää ne maksaa sinulle vähemmän tai jos ei heti, kun ne selville sinulla rahaa pankkitililtäsi |
|
| |||
| |||
| Miten teidän allekirjoittamisesta klo 24? ajatteli, että oli meille laiska teini-ikäiset |
|
| |||
| |||
| Yritän tästä sivustosta http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757 tai Googlen Työnhakijat korvaukseen " tästä sivustosta: "Sinä saat vähemmän, jos sinulla on säästöjä yli £ 6000. Jos sinulla on säästöjä yli £ 16000 luultavasti ei kelpaa." |
|
| |||
| |||
| im siirtymällä Jobcenter 2morro ja ive sai ottaa minun tiliotteet haluaisin tietää, miten ne poimia ive juuri viettänyt £ 360 koskevasta uudesta alabassokaiutinta tai tapana ne huolellisesti, mitä i viettää minun rahaa |
|
| |||
| |||
| Että raha on auttaa sinut ulos, kun taas te etsiä työtä ei uusi sub & henkilökohtainen ilo etc Odotan he ottavat sen huomioon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olet maksanut NI Rahoitusosuudet ja on irtisanottu on työtä, sinulla on oikeus 6kuukausi rahoitusosuus perustuu Työnhakijat Taskuraha. Tämä on oikeus, ja vaikka se saattaa olla tarpeen osoittaa, Building Society tai tiliotteet todistamaan määrä Säästöpankki, sinun ei tarvitse perustella, miten tai missä olet käyttänyt mitään säästöjä.
Osallistuminen Perustuen Työnhakijat Taskuraha ei ole "tarkoittaa testattu", on oikeus 6 kuukauden ajan, jos olet aktiivisesti, joten jos haluat käyttää sitä vaaleanpunainen höyhenet ja campagne, että on täysin sinulle My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos sinulla on suuria säästöjä ne tapana antaa teille JSA he odottavat sinun elää oman säästö .. koskaan sanoa u säästöt i koskaan ja he eivät koskaan selville