![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb me aangemeld op vandaag, maar mijn vraag is wanneer ze vroeg me weer of niet je hebt geen geld in je huidige, spaar-en ISA-account Ik zei ja en dan nam ze mijn soort code en rekeningnummer zo echt als je gelogen ze kunnen vinden uit zichzelf?, alles wat ik wil weten is het weer betalen ze je minder of als er niets, zodra zij erachter te komen heb je geld op uw bankrekening |
|
| |||
| |||
| Hoe kom je ondertekening op 24? dacht dat dat was voor ons luie tieners |
|
| |||
| |||
| Probeer deze site http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757 of Google 'Job Seekers Allowance' van die site: "Je krijgt minder als u een besparing van meer dan £ 6000. Als u besparingen van meer dan £ 16.000 zal je waarschijnlijk niet in aanmerking komen." |
|
| |||
| |||
| im going to de jobcenter 2morro en ive got to take my bankafschriften all i want to know is zal ze halen gewoon ive besteed £ 360 op een nieuwe subwoofer of wont ze schelen wat ik mijn geld op |
|
| |||
| |||
| Dat geld is om je uit, terwijl je op zoek bent naar een baan niet voor een nieuwe sub & persoonlijk genot etc Ik verwacht dat ze zullen daar rekening mee houden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je hebt betaald NI Bijdragen en zijn ontslagen uit een baan, heb je recht op 6 maanden bijdrage op basis Jobseekers Allowance. Dit is een recht en hoewel kan het nodig zijn om aan te tonen Building Society of bankafschriften te bewijzen uw bedrag van sparen, hoef je niet te rechtvaardigen, hoe of waar u besteed een van uw spaargeld.
Bijdrage op basis Werkzoekenden Toelage niet "betekent getest", het is een recht voor 6 maanden, waarbij u actief op zoek zijn naar werk, dus als u ervoor kiest om het op roze veren en campagne, dat is geheel aan jou Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als u een grote besparing zij wont u GCA zij verwachten dat u van uw leven te slaan .. nooit zeg u have besparingen ik nooit en ze nooit gevonden
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met inloggen in Flickr | jane | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 27 augustus 2009 16:37 |
| HP Jornada 560 PDA - Probleem met zomertijd | JMetters | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 24 mrt 2009 04:18 |
| Ondertekening in problemen met de boodschapper. | marshtomp8 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 18 | De 7 juni 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |