mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Jobcenter - Aanmonstering - Aangifte Sparen

Reply

Thread Tools
Old 6 februari 2009, 07:29
Lid Fractie

Default Jobcenter - Aanmonstering - Aangifte Sparen

Ik heb me aangemeld op vandaag, maar mijn vraag is wanneer ze vroeg me weer of niet je hebt geen geld in je huidige, spaar-en ISA-account Ik zei ja en dan nam ze mijn soort code en rekeningnummer zo echt als je gelogen ze kunnen vinden uit zichzelf?, alles wat ik wil weten is het weer betalen ze je minder of als er niets, zodra zij erachter te komen heb je geld op uw bankrekening
Old 6 februari 2009, 07:38
Donor Groep

Hoe kom je ondertekening op 24? dacht dat dat was voor ons luie tieners
Old 6 februari 2009, 07:56
Donor Groep

Probeer deze site

http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757

of Google 'Job Seekers Allowance'

van die site: "Je krijgt minder als u een besparing van meer dan £ 6000. Als u besparingen van meer dan £ 16.000 zal je waarschijnlijk niet in aanmerking komen."
Old 8 februari 2009, 18:25
Lid Fractie

im going to de jobcenter 2morro en ive got to take my bankafschriften all i want to know is zal ze halen gewoon ive besteed £ 360 op een nieuwe subwoofer of wont ze schelen wat ik mijn geld op
Old 8 februari 2009, 19:16
Donor Groep

Dat geld is om je uit, terwijl je op zoek bent naar een baan niet voor een nieuwe sub & persoonlijk genot etc Ik verwacht dat ze zullen daar rekening mee houden.
Old 9 februari 2009, 07:15
Donor Groep

Als je hebt betaald NI Bijdragen en zijn ontslagen uit een baan, heb je recht op 6 maanden bijdrage op basis Jobseekers Allowance. Dit is een recht en hoewel kan het nodig zijn om aan te tonen Building Society of bankafschriften te bewijzen uw bedrag van sparen, hoef je niet te rechtvaardigen, hoe of waar u besteed een van uw spaargeld.
Bijdrage op basis Werkzoekenden Toelage niet "betekent getest", het is een recht voor 6 maanden, waarbij u actief op zoek zijn naar werk, dus als u ervoor kiest om het op roze veren en campagne, dat is geheel aan jou

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9 februari 2009, 13:37
Donor Groep

als u een grote besparing zij wont u GCA zij verwachten dat u van uw leven te slaan .. nooit zeg u have besparingen ik nooit en ze nooit gevonden

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met inloggen in Flickr jane Web Browsers & FTP Clients 4 27 augustus 2009 16:37
HP Jornada 560 PDA - Probleem met zomertijd JMetters Laptops, Mobiles & PDA's 1 24 mrt 2009 04:18
Ondertekening in problemen met de boodschapper. marshtomp8 E-mail, VoIP & IM Overleg 18 De 7 juni 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.