mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Jobcenter - Logge på - erklærte Savings

Reply

Thread Tools
Old 6te Feb 2009, 07:29
Medlem Group

Default Jobcenter - Logge på - erklærte Savings

Jeg logget på i dag, men spørsmålet mitt er da hun spurte meg vær eller du ikke har noen penger i deg oppdatert, sparing og ISA konto Jeg sa ja, og hun tok meg sorteringskode og kontonummer så virkelig hvis du løy hun kunne finne ut selv??, alt jeg vil vite er været de betaler du mindre eller hvis ingenting så snart de finner ut du har penger i banken
Old 6te Feb 2009, 07:38
Donor Group

Hvor kommer din signatur på ved 24? trodde det var for oss late tenåringer
Old 6te Feb 2009, 07:56
Donor Group

prøv denne siden

http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757

eller Googles Jobbsøkere godtgjørelsesbeviset '

fra dette området: "Du får mindre hvis du har spart over £ 6000. Hvis du har spart over £ 16,000 du sannsynligvis ikke kvalifiserer.
Old 8nde Feb 2009, 18:25
Medlem Group

im gå til Jobcenter 2morro og Ive fikk ta min bank statements alt jeg vil vite er vil de plukke opp Ive bare brukte £ 360 på et nytt sub woofer eller wont de forsiktighet hva jeg bruker mine penger på
Old 8nde Feb 2009, 19:16
Donor Group

At pengene er å hjelpe deg ut mens du ser etter en jobb ikke for en ny sub & personlig glede osv. Jeg regner med de vil ta det i betraktning.
Old 9nde Feb 2009, 07:15
Donor Group

Har du betalt NI Contributions og det er gjort overflødig fra jobb, har du rett til 6 måneder bidrag basert Arbeidssøkere Godtgjørelse. Dette er en rettighet, og selv om det kan være nødvendig å vise boligbyggelaget eller Bank Statements å bevise din mengden Savings, du trenger ikke å begrunne hvordan eller hvor du har brukt noen av dine sparepenger.
Bidrag Basert Arbeidssøkere Godtgjørelse er ikke "betyr testet", er det en rettighet for 6 måneder, forutsatt at du søker aktivt etter arbeid, derfor hvis du velger å bruke det på rosa fjær og CAMPAGNE, det er helt opp til deg

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 9nde Feb 2009, 13:37
Donor Group

hvis du har en stor besparelse de wont gi JSA de forventer at du skal leve av lagring .. aldri si u har besparelser i aldri og de aldri fant ut

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å logge deg på Flickr jane Nettlesere & FTP Clients 4 27 august 2009 16:37
HP Jornada 560 PDA - Problem med sommertid JMetters Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 24 mars 2009 04:18
Signering i problemer med messenger. marshtomp8 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 18 7 juni 2008 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.