![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag skrev om i dag, men min fråga är när hon frågade mig väder eller inte du några pengar på er nuvarande, sparande och ISA-konto jag sa ja och sedan hon tog min sorts kod och kontonummer så egentligen om du ljög hon kunna hitta ut sig själv???, allt jag vill veta är vädret de betalar du mindre eller om ingenting så snart de reda på att du har pengar i din bank |
|
| |||
| |||
| Hur kommer ditt undertecknande vid 24? tyckte det var för oss lata tonåringar |
|
| |||
| |||
| prova denna webbplats http://www.direct.gov.uk/en/MoneyTax...rk/DG_10018757 eller Google "Arbetssökande ersättning" från denna site: "Du får mindre om du har besparingar under £ 6000. Om du har besparingar över £ 16.000 du förmodligen inte kommer att kvalificera sig." |
|
| |||
| |||
| im gå till Jobcenter 2morro och ive fick ta mitt kontoutdrag allt jag vill veta är kommer de att plocka upp ive just spenderat £ 360 på en ny subwooferhögtalaren eller brukar de bryr sig vad jag spendera mina pengar på |
|
| |||
| |||
| Dessa pengar är att hjälpa dig medan du söka jobb inte för en ny underpunkt & personlig glädje etc. Jag förväntar mig att de kommer att ta hänsyn till. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har betalat NI Bidrag och har friställts från ett jobb, du har rätt till 6 månader bidrag Arbetssökande Förmån. Detta är en rätt och även om det kan vara nödvändigt att visa Building Society eller kontoutdrag för att bevisa din mängd Sparbank, att du inte behöver motivera hur eller när du använt någon av dina besparingar.
Bidrag Baserat Arbetssökande Förmån inte "behovsprövat" Det är en rättighet för 6 månader, om du aktivt söker arbete, därför om du väljer att spendera den på rosa fjädrar och campagne, det är helt upp till dig Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| om du har en stor besparing de brukar ge dig JSA de förväntar dig att bo i ditt sparande .. aldrig säga u har besparingar jag aldrig och att de aldrig fick reda
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem att logga in på Flickr | jane | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 27 AUGUSTI 2009 16:37 |
| HP Jornada 560 PDA - Problem med sommartid | JMetters | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 24 mars 2009 04:18 |
| Inloggning problem med Messenger. | marshtomp8 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 18 | 7 juni 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |