mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Netop vedtaget Security + eksamen

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2008, 13:42
Ny Medlem Gruppen

Jeg har lige bestået Security + eksamen. Jeg ikke bruge en masse ressourcer .. det Sybex (hvid & rød) sikkerhed + bog med omfattende præciseringer og yderligere forskning om IPSEC, Kerebos og digital signering fra forskellige websteder. og anvendes hotcerts.com Security + eksamen. hotcerts spørgsmål var lige nu på. de fleste af de spørgsmål, som jeg havde kom fra hotcerts.com spørgsmål
Old 29 juni 2008, 13:52
Donor-Gruppen

godt klaret!

Old 30. juni 2008, 19:09
Medlem Gruppen

Hvordan er sikkerheden + eksamen? Er det hårdt? Jeg vil være i færd med at tage, at eksamen i den nærmeste fremtid, og spørger mig selv, hvad man skal kigge efter, og alle fremragende ressourcer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.