vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Juuri läpäissyt turvallisuusneuvoston + tentti

Reply

Thread Tools
Old 29 kesäkuu 2008, 13:42
Uusi Jäsen

Default Juuri läpäissyt turvallisuusneuvoston + tentti

Olen juuri läpäissyt turvallisuusneuvoston + tentti. En käytä paljon resursseja .. että Sybex (valkoinen ja punainen) turvallisuus + teoksen laaja selvennyksiä ja lisätutkimuksia noin IPSEC, Kerebos ja digitaalisen allekirjoituksen eri Internet-sivustoja. ja käytetään hotcerts.com turvallisuusneuvoston + tentti. hotcerts kysymykset olivat oikeassa nyt. suurin osa kysymyksiä, joihin minulla oli peräisin hotcerts.com kysymyksiä
Old 29 kesäkuu 2008, 13:52
Rahoittajien ryhmän

well done!

Old 30 kesäkuu 2008, 19:09
Jäsen

Miten turvallisuutta + tentti? Onko vaikeaa? Aion valmistautuu ottamaan että tutkinnon lähitulevaisuudessa ja olen miettinyt, mitä etsiä ja kaikki erinomaisia resursseja.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Net + sert Tentti muuttaminen? Ltcompt21 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 3. Huhtikuu 2009 12:21
CompTia A + koulutus & tentti pete21 Off Topic Discussion 11 29. Sep 2008 20:00
SSL Security sdghosh Web Design, Hosting & SEO 1 27. marraskuu 2007 14:20
Koetulokset: ( necromancier Off Topic Discussion 5 22. lokakuu 2007 08:14
Matala resurssien turvallisuus Aries Virusten, vakoiluohjelmien & Security 12 24. Jul 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.