![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri läpäissyt turvallisuusneuvoston + tentti. En käytä paljon resursseja .. että Sybex (valkoinen ja punainen) turvallisuus + teoksen laaja selvennyksiä ja lisätutkimuksia noin IPSEC, Kerebos ja digitaalisen allekirjoituksen eri Internet-sivustoja. ja käytetään hotcerts.com turvallisuusneuvoston + tentti. hotcerts kysymykset olivat oikeassa nyt. suurin osa kysymyksiä, joihin minulla oli peräisin hotcerts.com kysymyksiä |
|
| |||
| |||
| well done!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Miten turvallisuutta + tentti? Onko vaikeaa? Aion valmistautuu ottamaan että tutkinnon lähitulevaisuudessa ja olen miettinyt, mitä etsiä ja kaikki erinomaisia resursseja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Net + sert Tentti muuttaminen? | Ltcompt21 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 3. Huhtikuu 2009 12:21 |
| CompTia A + koulutus & tentti | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 29. Sep 2008 20:00 |
| SSL Security | sdghosh | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 27. marraskuu 2007 14:20 |
| Koetulokset: ( | necromancier | Off Topic Discussion | 5 | 22. lokakuu 2007 08:14 |
| Matala resurssien turvallisuus | Aries | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 24. Jul 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |