mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Net voorbij Security + examen

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2008, 13:42
Nieuw Lid Fractie

Default Net voorbij Security + examen

Ik heb net gepasseerd Security + examen. Ik heb geen gebruik maken van een heleboel middelen .. de Sybex (wit & rood) veiligheid + boekje met uitgebreide toelichtingen en aanvullende onderzoek over IPSEC, Kerebos en digitale ondertekening van diverse internet sites. en gebruikt hotcerts.com Security + examen. hotcerts vragen zijn nu op. de meeste van de vragen die ik had kwam uit hotcerts.com vragen
Old 29 juni 2008, 13:52
Donor Groep

well done!

Old 30 juni 2008, 19:09
Lid Fractie

Hoe wordt de veiligheid + examen? Is het moeilijk? Ik zal de voorbereiding van te nemen dat examen in de nabije toekomst en vraag mij af wat te zoeken en alle uitstekende middelen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Netto + Cert Exam Veranderen? Ltcompt21 Netwerken, modems & VoIP 0 De 3 april 2009 12:21
CompTIA A + opleiding & examen pete21 Off Topic Discussie 11 29e sep 2008 20:00
SSL Security sdghosh Web Design, Hosting & SEO 1 27 nov 2007 14:20
Examenresultaten: ( necromancier Off Topic Discussie 5 22 okt 2007 08:14
Laag resource veiligheid Aries Virus, spyware & Security 12 24 jul 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.