![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net gepasseerd Security + examen. Ik heb geen gebruik maken van een heleboel middelen .. de Sybex (wit & rood) veiligheid + boekje met uitgebreide toelichtingen en aanvullende onderzoek over IPSEC, Kerebos en digitale ondertekening van diverse internet sites. en gebruikt hotcerts.com Security + examen. hotcerts vragen zijn nu op. de meeste van de vragen die ik had kwam uit hotcerts.com vragen |
|
| |||
| |||
| well done!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Hoe wordt de veiligheid + examen? Is het moeilijk? Ik zal de voorbereiding van te nemen dat examen in de nabije toekomst en vraag mij af wat te zoeken en alle uitstekende middelen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netto + Cert Exam Veranderen? | Ltcompt21 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 3 april 2009 12:21 |
| CompTIA A + opleiding & examen | pete21 | Off Topic Discussie | 11 | 29e sep 2008 20:00 |
| SSL Security | sdghosh | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 27 nov 2007 14:20 |
| Examenresultaten: ( | necromancier | Off Topic Discussie | 5 | 22 okt 2007 08:14 |
| Laag resource veiligheid | Aries | Virus, spyware & Security | 12 | 24 jul 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |