mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Bara gått Security + tentamen

Reply

Thread Tools
Old 29 juni 2008, 13:42
New Member Group

Default Bara gått Security + tentamen

Jag har precis gått Security + tentamen. Jag använde inte en massa resurser .. det Sybex (vit & röd) säkerhet + bok med omfattande förtydliganden och ytterligare forskning om IPSEC, Kerebos och digital signering från olika webbplatser. och används hotcerts.com Security + tentamen. hotcerts Frågorna har rätt nu. de flesta av de frågor som jag hade kom från hotcerts.com frågor
Old 29 juni 2008, 13:52
Givargruppen

bra gjort!

Old 30 juni 2008, 19:09
Ledamot Gruppen

Hur är säkerheten + tenta? Är det svårt? Jag kommer att förbereda för att ta examen inom en snar framtid och jag undrar vad de ska titta efter och alla utmärkta resurser.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Net + Cert Exam Byta? Ltcompt21 Nätverk, Modem & VoIP 0 3 april 2009 12:21
CompTia A + utbildning & tentamen pete21 Off Topic Discussion 11 29 sep 2008 20:00
SSL-säkerhet sdghosh Web Design, Hosting & SEO 1 27 november 2007 14:20
Testresultat: ( necromancier Off Topic Discussion 5 22 oktober 2007 08:14
Låg resurs säkerhet Aries Virus, spionprogram och säkerhet 12 24 juli 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.