![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis gått Security + tentamen. Jag använde inte en massa resurser .. det Sybex (vit & röd) säkerhet + bok med omfattande förtydliganden och ytterligare forskning om IPSEC, Kerebos och digital signering från olika webbplatser. och används hotcerts.com Security + tentamen. hotcerts Frågorna har rätt nu. de flesta av de frågor som jag hade kom från hotcerts.com frågor |
|
| |||
| |||
| bra gjort!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hur är säkerheten + tenta? Är det svårt? Jag kommer att förbereda för att ta examen inom en snar framtid och jag undrar vad de ska titta efter och alla utmärkta resurser. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Net + Cert Exam Byta? | Ltcompt21 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 3 april 2009 12:21 |
| CompTia A + utbildning & tentamen | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 29 sep 2008 20:00 |
| SSL-säkerhet | sdghosh | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 27 november 2007 14:20 |
| Testresultat: ( | necromancier | Off Topic Discussion | 5 | 22 oktober 2007 08:14 |
| Låg resurs säkerhet | Aries | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 24 juli 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |