![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil sige det kan være nogle gode til at søge, men hvis du tænker på at bruge det til shopping ikke lade sig narre af, at der bait and switch de spiller.
Jeg var på udkig efter en ny computer og en ven sagde, at Bing. Com havde laptops til under $ 10. Nu, hvis det lyder for godt til at være sandt det er. Så jeg har nogle ransagning og fandt, at hvis du indtaster bærbare computere derinde søgefeltet og derefter på venstre side af siden, hvor det har prisintervallet klikke på $ 0 til $ 10. vil du finde fire sider af laptops sælge andet givet for over $ 400. for under $ 20. Nu blot ved at kigge på, at du ved, der er noget galt. Jeg tryed det, der er fundet en Compaq Presario F730US prissat til $ 9.00 nu jeg vidste, jeg ville ikke få den bærbare computer, men var nødt til at prøve det anyways. Klikkede på, at den bærbare computer, og det blev taget til et websted kaldet 4 alle memory.com for de plejer du at opgradere hukommelsen. købt nye hukommelse og det er alt, hvad jeg fik. 1 ram stick. Så hvis du tror, du får noget for godt til at være sandt, du er. De shoud gøre navnet bait and switch. Bare så nogle tror ikke, jeg er kidding Jeg har også prøvet en af der $ 799,99 laptop og konstateret, at du misdrected til et websted, at dosis ikke bære computere. En af de andre computere jeg ser på, var en MSI pris på 19,99, når jeg har klikket på den jeg var taget til et sted, der sælges gummi ænder og kunne købe en sag af gummi ænder for $ 19.99. Og som om der cash back holde øje med, hvordan de kommer op med det kontant tilbage til dig. For den ene jeg ser på, sagde 10% cash back men jeg kun fik 4% cash back. Men efter at gøre nogle math jeg konstateret, at dine penge tilbage alt kommer fra, hvad de siger, de sælger elementet (laptop) for så med andre ord min cash back var ikke fra 19.99, men fra 9,99 de havde på den bærbare computer. som jeg sagde bait and switch. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Min Bing plejer listepriser efter søgningen til bærbare computere.
Det sagde jeg tror, du er på om shopping søgning eller prissammenligning motor, der ligesom alle ting kan gamed, Bing bør politiet det, men det lyder som detailhandlerne bøje reglerne for at få trafik. Mit system: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er dejligt. But JegT's Not Google.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tryed Googles og der skal være noget galt med denne computer til alle søgninger, som jeg prøvede tog mig til websteder i UK. Havde nogle gode om der, men rederiet tilbage til USA er morderen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Har somemore læsning om der vilkår side. Og det alene, hvis du havde tid til at tilbringe læser det hele ville du ikke tilmelde dig. Men her er blot nogle af det. De (Bing) siger, at de ikke har nogen kontrol med, hvad sælgere sted den der hjemmeside. Men hvis du (den ene gør køb) ikke følger reglerne, så vil din konto kan blive annulleret, og alle pengene på kontoen vil gå til Microsoft. Nu der er kidding der.
Med andre ord, hvis de vil gøre nogle penge, de kan gøre det. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() ![]() Citat:
Måske du var på google. co.uk Jeg var et uheld type google.com, klikket shopping resultater og dets alle dollars. Mit system: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Også,
Hvis du klikker på shopping på Bing, får du omdirigeres til www.ciao.co.uk Hvis du klikker på kort Du bliver omdirigeret til mulitimap.co.uk Bit frække virkelig. |
|
|
|||
|
|||
|
Her er, hvad det hele kommer ned til. Fik at vide dette ved en ven, der har et websted om Bing. Når alt kommer til dollaren og du placerer et tilføjelsesprogram på Bing næsten alle store Companys ser på mængden af mennesker, der ser der site.
Og de mulige salg for dem, der er alle, der betyder noget for dem. For hvis du får stor tjeneste fra dem, næste gang du har brug for noget, du vil af pass Bing og gå helt til Companys hjemmeside. Det kan du gøre din shopping. På en måde er det at hjælpe de store selskabets at bing har vildledende oplysninger om dit cash back. For de mere salg en stor virksomhed får højere der aktiekurserne vil gå. Så som min ven sagde, det drejer sig om dollaren, der betyder noget. |