vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Just kokeilleet uutta Bing. Com

Reply

Thread Tools
Old 3 heinäkuu 2009, 09:55
Jäsen

Default Just kokeilleet uutta Bing. Com

Haluaisin sanoa, että se voi olla hyvä haku, mutta jos olet ajatellut käyttää sitä ostokset eivät mene lankaan se, syötti ja vaihtaa niillä.
Olin etsimässä uutta tietokonetta ja ystäväni sanoi, että Bing. Com oli läppäreissä alle 10 dollaria.
Nyt jos se kuulostaa hyvältä ollakseen totta, se on.
Joten tein joitakin hakuja ja todennut, että jos annat Kannettavat tietokoneet siellä hakukenttään ja sitten vasemmalla sivulla, jossa se on hintaluokassa klikkaa $ 0 $ 10. löydät neljä sivua ja kannettavien tietokoneiden myynti muuta kun yli 400 dollaria. alle 20 dollaria.
Nyt vain tarkastelemalla, että te tiedätte, on jotakin vialla.
I tryed se, Löytyi Compaq Presario F730US priced for $ 9.00 nyt Tiesin ei saisi kannettavan tietokoneen, mutta piti kokeilla sitä anyways.
Napsautuksella että kannettava tietokone, ja se oli toteutettu sivusto kutsutaan 4 kaikki memory.com koska ne tapana voit päivittää muistia. ostettu uusi muisti ja se on kaikkien sain. 1 ram kiinni.
Joten jos olet mielestäsi saada jotain hyvää ollakseen totta, olet. Ne shoud tehdä nimi syötti ja kytkin.
Just niin jotkut eivät usko Olen Kidding Olen myös yrittänyt yksi on $ 799.99 läppäreissä ja totesi, että olet misdrected Tällä sivulla annos ole tietokoneita.
Toinen tietokoneet tarkastelen oli MSI hinnoiteltu klo 19.99, kun napsautettu I on ryhdytty paikka myydään kumi ankkaa ja voisi ostaa tapauksessa kumia ankkoja $ 19.99.
Ja kuten siellä CashBack pidettävä silmällä, miten ne keksivät käteisvarojen takaisin teille.
Saat yhden tarkastelen sanoi 10% Cash Back mutta Minulla on vain 4% käteisenä takaisin. Mutta sen jälkeen tehdä joitakin matematiikka löysin että käteisenä takaisin yhteensä on peräisin, mitä he sanovat, että he myyvät kohteen (sylimikro) niin toisin sanoen minun CashBack ei alkaen 19,99 vaan siitä 9,99 ne oli kannettava. kuten sanoin syötti ja kytkin.
Old 3 heinäkuu 2009, 10:04
Administrator Group

Oma Bing tapana listahintojen jälkeen etsivät kannettavissa tietokoneissa.

Tästä huolimatta olen sitä mieltä, että olet noin kauppakeskuksen haku tai hintojen vertailu moottori, joka kuten kaikki asiat voidaan gamed, Bing olisi poliisi, mutta se kuulostaa vähittäiskauppiaiden taivutussuunnassa sääntöjen saada liikennettä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 heinäkuu 2009, 11:31
Moderator Group

Se on mukavaa. But MinäT: n Not Google.

Old 3 heinäkuu 2009, 11:57
Jäsen

I tryed Googles ja siellä täytyy olla jotain vikaa tässä tietokoneessa kaikkia hakuja, että olen yrittänyt vei minut webbisivuilta Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Oli noin kivaa siellä mutta meriliikenneyhtiön takaisin USA on murhaaja.
Old 5 heinäkuu 2009, 21:53
Jäsen

Onko somemore käsittelyssä ei ehdot-sivulla. Ja että yksin, jos sinulla oli aikaa lukea sen kaiken, mitä ei kirjautua. Mutta tässä on vain osa siitä. He (Bing) sanovat, että he eivät voi valvoa, mitä myyjät paikka on Internet-sivuilla. Mutta jos (se, joka tekee osto) eivät noudata sääntöjä, niin tilisi voidaan peruuttaa ja kaikki rahat tililtä menee microsoft. Nyt kuka on leikkiä kuka.
Toisin sanoen, jos he tekevät rahaa he voivat tehdä sen.
Old 6 heinäkuu 2009, 10:26
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Se on mukavaa. But MinäT: n Not Google.

Quote:
Originally Posted by hopthwoks View Post
I tryed Googles ja siellä täytyy olla jotain vikaa tässä tietokoneessa kaikkia hakuja, että olen yrittänyt vei minut webbisivuilta Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Oli noin kivaa siellä mutta meriliikenneyhtiön takaisin USA on murhaaja.
http://www.google.com/products?um=1&...N&hl=en&tab=wf

Ehkä olit google. co.uk

Olin vahingossa kirjoita google.com, napsautuksella shopping tulokset ja sen kaikki dollaria.
Old 6 heinäkuu 2009, 10:27
Rahoittajien ryhmän

Myös,

jos napsautat kaupoissa Bing, saat ohjataan www.ciao.co.uk

jos napsautat kartat olet ohjataan mulitimap.co.uk

Bit näsäviisas oikeastaan.
Old 7 heinäkuu 2009, 21:33
Jäsen

Tässä on, mitä se kaikki tulee alas. Kerrottiin tämän ystävä, jolla on sivuston Bing. Kun se tulee alas dollariin ja voit tehdä lisäyksiä Bing lähes kaikkien suurten Companys tarkastelemme määrä ihmisiä, katso paikassa.
Ja mahdollista myyntiä varten, jotka ovat kaikki asioita heille. Jos saat suuren palveluksen niitä seuraavan kerran tarvitset jotakin sinun on läpäistävä Bing ja mene oikealle, yrityksen Web-sivustossa. Voit tehdä ostokset.
Eräällä tavalla se auttaa suuren yhtiön että Bing on harhaanjohtavaa tietoa käteisenä takaisin.
On lisätä myyntiä suuri yritys saada suurempi siellä osakehintoja menee. Joten kuten ystäväni sanoi, että on kyse dollariin että asiat.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Bing Versus Google OKahra Web Design, Hosting & SEO 1 28 Jul 2009 08:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.