mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Net probeerde de Nieuwe Bing. Com

Reply

Thread Tools
Old 3 jul 2009, 09:55
Lid Fractie

Default Net probeerde de Nieuwe Bing. Com

Ik zou zeggen het kan iets goeds voor het zoeken, maar als je denkt te gebruiken om te winkelen niet voor de gek houden door er "bait and switch ze spelen.
Ik was op zoek naar een nieuwe computer en een vriend zei dat bing. Com had laptops voor minder dan $ 10.
Nu, als het klinkt te mooi om waar te zijn het is.
Dus ik heb een beetje rondgekeken en geconstateerd dat indien u Laptop computers daar zoekvak en vervolgens aan de linkerkant van de pagina waar het de prijsklasse klik op $ 0 naar $ 10. vind je vier pagina's van laptops verkopen anders als er voor meer dan $ 400. voor minder dan $ 20.
Nu alleen door te kijken naar dat u weet dat er iets mis.
Ik tryed IT, Gevonden een Compaq Presario F730US geprijsd voor $ 9,00 nu ik wist dat ik niet zou halen de laptop, maar moest proberen Anyways.
Geklikt op die laptop en werd naar een site genaamd 4 all memory.com voor ze wont u een upgrade van het geheugen. nieuw aangekochte geheugen en dat is alles wat ik heb. 1 ram stick.
Dus als u denkt dat u bent om iets te mooi om waar te zijn je bent. Zij shoud de naam "bait and switch.
Net zo ongeveer denk niet dat ik gek ben ik ook geprobeerd er een van $ 799,99 laptops en geconstateerd dat u misdrected naar een site die dosis geen computers.
Een van de andere computers ik kijk naar een MSI geprijsd op 19,99 toen ik klikte op de Ik werd naar een plaats die verkocht rubber eenden en kon kopen van een geval van rubber eenden voor $ 19.99.
En als er contant terug de gaten houden hoe ze komen met het geld naar u terug.
Voor de een ik zei 10% in contanten terug maar ik heb slechts 4% in contanten terug. Maar na het doen van een aantal wiskundige Ik vond dat je cash terug totaal komt uit wat ze zeggen dat zij de verkoop van het object (laptop) voor dus met andere woorden mijn geld terug was niet uit de 19,99, maar van de 9,99 zij hadden op de laptop. zoals ik al zei "bait and switch.
Old 3 jul 2009, 10:04
Administrator Group

Mijn bing wont catalogusprijzen na zoeken voor laptop computers.

Dat zei ik denk dat u zich op over de shopping zoeken of prijsvergelijking motor, die net als alle andere dingen kan worden gamed, bing moeten politie, maar het klinkt alsof de detailhandelaren buigen de regels voor het verkeer.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 jul 2009, 11:31
Moderator Groep

Het is leuk. But IkT's Not Google.

Old 3 jul 2009, 11:57
Lid Fractie

Ik tryed Googles en er moet iets mis zijn met deze computer voor alle zoekopdrachten die ik heb geprobeerd heeft me naar websites in het Verenigd Koninkrijk. Had enkele mooie ding op, maar de verzendkosten terug naar de Verenigde Staten is de moordenaar.
Old 5 jul 2009, 21:53
Lid Fractie

Heb somemore lezing over wat er pagina. En dat alleen indien u de tijd om te besteden lezen alles wat je niet zou melden. Maar hier is nog maar enkele van. Zij (Bing) zeggen dat ze geen zeggenschap hebben over wat verkopers op er website. Maar als je (het maken van een van de aankoop) niet aan de regels, dan wordt uw rekening kan worden geannuleerd en geen geld in rekening zal gaan naar Microsoft. Nu wie is die gek.
Met andere woorden, als dat zij zullen doen wat geld kunnen doen.
Old 6 jul 2009, 10:26
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Het is leuk. But IkT's Not Google.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hopthwoks View Post
Ik tryed Googles en er moet iets mis zijn met deze computer voor alle zoekopdrachten die ik heb geprobeerd heeft me naar websites in het Verenigd Koninkrijk. Had enkele mooie ding op, maar de verzendkosten terug naar de Verenigde Staten is de moordenaar.
http://www.google.com/products?um=1&...N&hl=en&tab=wf

Misschien dat je op google. co.uk

Ik was per ongeluk type google.com, de klik winkelen resultaten en zijn alle dollars.
Old 6 jul 2009, 10:27
Donor Groep

Ook,

Als u klikt op winkelen op bing, krijg je doorgestuurd naar www.ciao.co.uk

Als u klikt op kaarten u omgeleid naar mulitimap.co.uk

Beetje brutaal echt.
Old De 7 juli 2009, 21:33
Lid Fractie

Hier is hoe het allemaal op neer komt. Werd verteld door een vriend die heeft een site op bing. Als het gaat om de dollar en u een invoegtoepassing bing op bijna alle grote bedrijven kijken naar de hoeveelheid mensen die zien er site.
En de eventuele verkoop voor hen dat is alles dat telt voor hen. Want als je een goede service van hen de volgende keer dat je iets nodig hebt kunt u door pass bing en ga rechts naar de bedrijven website. U doet uw boodschappen.
In zekere zin is het helpen van het grote bedrijf dat bing heeft misleidende informatie over uw contant geld terug.
Voor de verkoop een groot bedrijf krijgt er de hogere aandelenkoersen gaan. Dus als mijn vriend zei dat het allemaal over de dollar die zaken.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Bing Versus Google OKahra Web Design, Hosting & SEO 1 28 jul 2009 08:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.