![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si det kan være bra for å søke, men hvis du tenker på å bruke den for shopping ikke la deg lure av det agn, og slå de spiller. Jeg var på utkikk etter en ny datamaskin og en venn sa at bing. Com hadde bærbare datamaskiner for under $ 10. Hvis det høres for godt til å være sant det er. Så jeg gjorde noen undersøkelser og funnet ut at hvis du skriver bærbare datamaskiner i det søkeboksen og deretter på venstre side av siden hvor det har prisklasse klikke på $ 0 til $ 10. vil du finne fire sider av laptopper selge andre der for over $ 400. for under 20 dollar. Nå bare ved å se på at du vet det er noe galt. Jeg tryed det funnet en Compaq Presario F730US priset for $ 9.00 nå jeg visste at jeg ikke ville få den bærbare men måtte prøve den anyways. Klikket på at laptop og ble sendt til et nettsted kalt 4 all memory.com for de wont deg å oppgradere minnet. kjøpt nytt minne og det er alt jeg har. 1 ram pinne. Så hvis du tror du får noe for godt til å være sant du er. De shoud foreta navnet agn og slå. Bare slik enkelte tror ikke jeg tuller jeg også prøvd en av det $ 799.99 laptopper og funnet ut at du er misdrected til et nettsted som dose ikke bære datamaskiner. En av de andre datamaskinene jeg ser på et MSI priset til 19,99 når jeg klikket på den jeg ble tatt med til et sted som solgte gummi ender og kunne kjøpe et tilfelle av gummi ender for $ 19.99. Og som for det cash back holde øye med hvor de kommer opp med kontanter tilbake til deg. For den jeg ser på, sa 10% cash back, men jeg bare har 4% cash back. Men etter å gjøre noen matematiske Jeg syntes at cash back totalt kommer fra hva de sier de selger elementet (laptop), for så med andre ord min cash back var ikke fra 19.99 bortsett fra 9,99 de hadde på den bærbare. Som jeg sa agn og slå. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min bing wont listen priser etter søk for bærbare datamaskiner.
| |||
| |||
| It's nice. But Jegt's Not Google. |
|
| |||
| |||
| Jeg tryed Googles og det må være noe galt med denne maskinen for alle søk som prøvde jeg tok meg til nettsteder i Storbritannia. Hadde noen fine ting om det, men frakt tilbake til USA er morderen. |
|
| |||
| |||
| Visste somemore lesing på det vilkår siden. Og det alene hvis du hadde tid til å tilbringe lese alt du ville ikke registrere deg. Men her er noe av det. De (bing) sier de har ingen kontroll på hva leverandører sted på det nettsted. Men hvis du (en foretar kjøpet) ikke følger reglene, og kontoen kan bli kansellert, og noen penger i kontoen vil gå til Microsoft. Nå som spøkte hvem. Med andre ord, hvis de vil gjøre noen penger de kan gjøre det. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() Sitat:
Kanskje du var på google. co.uk Jeg var tilfeldigvis type google.com, klikket shopping resultater og alle dollar. |
|
| |||
| |||
| Også, Hvis du klikker shopping på Bing, du blir omdirigert til www.ciao.co.uk Hvis du klikker kart du blir omdirigert til mulitimap.co.uk Bit frekk egentlig. |
|
| |||
| |||
| Her er hva alt kommer ned. Ble fortalt dette av en venn som har et område på bing. Når den kommer ned til dollar og du plasserer et tillegg på bing nesten alle store companys ser på mengden av folk som ser det området. Og mulig salg for dem som er alt som betyr noe for dem. For hvis du får god service fra dem neste gang du trenger noe du vil ved bestått bing og gå rett til companys nettsted. For å gjøre dine innkjøp. På en måte det hjelper stort selskap som Bing har misvisende informasjon om dine penger tilbake. For mer salg et stort selskap får høyere der aksjekurser går. Slik som min venn sa at det handler om dollaren som teller. |