![]() |
|
| |||
| |||
| Jag skulle säga att det kan finnas något bra för att söka men om du tänker använda den för shopping inte luras av det en typ av otillbörligt lockerbjudande de spelar. Jag letade efter en ny dator och en vän sa att bing. Com hade bärbara datorer för under $ 10. Nu om det låter för bra för att vara sant så är fallet. Så jag gjorde några sökningar och funnit att om du anger Bärbara datorer där sökrutan och sedan på vänster sida där det har prisintervallet klicka på $ 0 to $ 10. hittar du fyra sidor av bärbara datorer som säljer annat där för över $ 400. för under $ 20. Nu genom att bara titta på att du vet att det är något fel. I tryed det Hittade en Compaq Presario F730US pris för $ 9.00 nu visste jag att jag inte skulle få den bärbara datorn, men var tvungen att prova det ändå. Klickade på den bärbara datorn och togs till en webbplats som kallas 4 alla memory.com för de vana att du uppgraderar minnet. köpt nytt minne och det är allt jag har. 1 RAM-minne. Så om du tror att du får något bra för att vara sant du är. De shoud göra namnet typ av otillbörligt lockerbjudande. Bara så vissa tycker inte att jag skojar jag också försökt en därifrån $ 799,99 bärbara datorer och upptäckt att du misdrected till en webbplats som dosen inte bära datorer. En av de andra datorer jag tittar på var ett MSI-pris på 19,99 när jag klickade på var jag till en plats som säljs gummi ankor och skulle köpa ett fall av gummi ankor för $ 19.99. Och för det bonus hålla ett öga på hur de kommer upp med pengar tillbaka till dig. För det jag ser på nämnda 10% bonus, men jag har bara 4% bonus. Men efter att göra några math jag såg att din bonus totalt kommer från vad de säger att de säljer objektet (laptop), så med andra ord mina pengar tillbaka var inte från 19.99 men från 9,99 som de hade på den bärbara datorn. som sagt en typ av otillbörligt lockerbjudande. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min Bing wont katalogpriser efter sökningen för bärbara datorer.
Med detta sagt tror jag du är på om shopping söka eller prisjämförelse motorn, som liksom alla saker kan gamed, bing bör polis men det låter som detaljisterna böja regler för att få trafiken. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det är fint. But IT: s Not Google. |
|
| |||
| |||
| I tryed Googles och det måste vara något fel på den här datorn för alla sökningar som försökte jag tog mig till webbplatser i Storbritannien. Hade några trevliga saker om det men frakt tillbaka till USA är mördare. |
|
| |||
| |||
| Visste somemore behandlingen om det gäller sidan. Och detta enbart om du hade tid att spendera läsa allt du inte registrera dig. Men här är bara några av dem. De (Bing) säger att de inte har någon kontroll på vad säljare på det webbsajt. Men om du (den som gör inköp) inte följer reglerna, så kan kontot canceled och några pengar på det kontot kommer att gå till Microsoft. Nu som skojar som. Med andra ord om de kommer att göra några pengar de kan göra det. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() Citat:
Du kanske var på google. co.uk Jag råkar typ google.com, klicket shopping resultat och alla dollar. |
|
| |||
| |||
| Även, Om du klickar på shopping på Bing får du omdirigeras till www.ciao.co.uk Om du klickar på kartor du omdirigeras till mulitimap.co.uk Bit näbbig verkligen. |
|
| |||
| |||
| Här är vad det hela handlar om. Fick höra detta av en vän som har en webbplats om bing. När det kommer ner till dollarn och du placerar ett tillägg på Bing nästan alla stora företags tittar på hur mycket folk som finns i det området. Och en eventuell försäljning till dem som är allt som är viktigt för dem. För om du får bra service från dem nästa gång du behöver något du kommer passera Bing och gå rätt till företagets hemsida. För att göra din shopping. På ett sätt är att hjälpa det stora företaget som Bing har vilseledande information om dina pengar tillbaka. För mer försäljningen ett stort företag får högre där aktiekurserna kommer att gå. Så som min vän sa att det handlar om dollarn som är avgörande. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bing Versus Google | OKahra | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 28 juli 2009 08:30 |
| Thread Tools | |
| |