![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det synes du bare ikke kan sende nok af disse historier for at få ordet ud til alle. Full Story http://www.windsorstar.com/Leamingto...799/story.html Citat:
|
|
| |||
| |||
| Lmao hvis din at dumme du fortjener det. |
|
| |||
| |||
| Det er svært at føle sig dårligt for fyr. Sikkert nogen fortalte ham, han var under likvidation. Grådighed er en forfærdelig stof ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Krus.
| |||
| |||
| Bør Lemming-ton mand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ringe spadestik .... Jeg forventer, han vil være op til den næste fidus af .... "Sådan får du dine penge tilbage"
| |||
| |||
| Citat:
Ringe spadestik vidste, hvad han fik ind, men han skal have det nok til at ødelægge hans liv over det. Citat:
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| ........ Pmsl ....... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Weird Emails - Mulige dating-scam | robina80 | Off Topic Discussion | 12 | 30 oktober 2009 14:13 |
| Email - Hvordan kan man vide, om det er et fupnummer | hopthwoks | Virus, Spyware & Sikkerhed | 59 | 2 april 2009 15:36 |
| Er dette en fidus? - Hard Drive Data Recovery PCI Card | pete21 | General Hardware Chat | 14 | 19 februar 2009 17:41 |
| Er dette en rimelig pris eller en fidus? | Psychotron | General Hardware Chat | 7 | 20 marts 2008 06:20 |
| Softwaren Awards fidus | evilfantasy | General Software Chat | 1 | 23 august 2007 16:18 |
| Thread Tools | |
| |