![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det synes du ikke legge inn nok av disse historiene å få ord ut til alle. Full story http://www.windsorstar.com/Leamingto...799/story.html Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Lmao hvis den dumme du fortjener det. |
|
| |||
| |||
| Det er vanskelig å føle seg ille til fyren. Sikkert noen som fortalte ham at han ble såret opp. Grådighet er et forferdelig rusmiddel ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Krus.
| |||
| |||
| Bør Lemming-ton mann. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dårlig gresstorv .... Jeg forventer at han vil være opp på neste svindel av .... "Hvordan få moneys tilbake"
| |||
| |||
| Sitat:
Dårlig gresstorv visste hva han fikk til, men han må ville det nok til å ødelegge livet hans over det. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| ........ Pmsl ....... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Weird E-post - Mulig Dating Scam | robina80 | Av Emne Diskusjon | 12 | 30 oktober 2009 14:13 |
| Email - Hvordan vet om det er en svindel | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 59 | 2 april 2009 15:36 |
| Er dette en Scam? - Hard Drive Data Recovery PCI Card | pete21 | General Hardware Chat | 14 | 19 februar 2009 17:41 |
| Er dette en fornuftig pris eller en lurendreier? | Psychotron | General Hardware Chat | 7 | 20 mars 2008 06:20 |
| Programvaren Awards Scam | evilfantasy | General Software Chat | 1 | 23 august 2007 16:18 |
| Thread Tools | |
| |