![]() |
|
| |||
| |||
| I Apple Store, de sælger sim-fri iPhones ret? Kan jeg bare betale £ 279 eller hvad, og derefter sætte et "pay as you go SIM-kort i fra alle netværk (Vodafone helst), fordi hvis ikke så vil jeg bede om en iPod Touch til Crimbo stedet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhænger hvis iPhones er låst til et netværk, og hvis de kan enhver mobiltelefon butikker i nærheden af dig frigøre dem.
| |||
| |||
| Hmm, okay. De kan ikke være, fordi den siger intet om det i butikken, men vil jeg gå ned og tjekke på fredag. : p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg finder det physicaly og mentaly umuligt at finde nogen trang til at købe en
De ved sin vil være forældet om et år, men måske im for stram om mine penge Dette er ikke kun på iPhones, im gerne dette med al ny teknologi frigivet f.eks HD TV, billig som chips nu på de rigtige steder! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Bah yeh t mobile ![]() Jeg arbejder med telefoner, sin del af mit job, og jeg har bare vokset til at hade dem (t mobile), flere grunde, jeg skal ikke kede dig med! |
|
| |||
| |||
| Jeg så en annonce i aftes for iPhone på O2. Det sagde, at de er eksklusive til O2 lige nu. Så det kan godt være, at den nuværende tilgængelige telefoner er låst til O2 kun. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil ikke tage langt for at få dem låst op selvom sikkert?
|
| |||
| |||
| Afhænger af, hvordan de er sat sammen, og hvis nogen har udviklet softwaren og føre til det. Det er helt nye huske og som det er Æbler første telefon der ikke er en ledende, at unlockers allerede har. For eksempel Nokias meste bruge den samme føre så nye kan ulåst temmelig hurtigt på frigivelsen. |
|
| |||
| |||
| Nå, Ive gjort nogle forskning, er det faktisk eneret til O2 og ikke T-Mobile som jeg sagde, og du kan låse den op sikkert til alle netværk, men du skal betale £ 40 for at gøre det. Der er nogle gratis metoder til rådighed, men jeg er ikke alt for sikker på, at jeg stoler på dem. Anyway, når jeg får det jeg måske post med, hvordan jeg kom videre med at frigøre det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Som touchphone for mig HTC eller iPhone eller andre? | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 4 november 2008 15:55 |
| 3G iphone | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 11 | 4 november 2008 10:32 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januar 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussion | 5 | 30 december 2007 12:22 |
| Thread Tools | |
| |