![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun Apple Store, ne myyvät sim-free iphones oikeassa? Voinko vain maksaa £ 279 tai jotain ja sitten esittää maksaa käteisellä sim-kortti mistä tahansa verkoston (Vodafone mieluiten), koska jos ei sitten I'll pyytää iPod Touch on Crimbo sijaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Depends jos iPhones ovat lukitaan verkon ja jos ne eivät voi matkapuhelimen kaupoissa lähelläsi avata niitä.
| |||
| |||
| Hmm, okei. Ne eivät ehkä ole, koska se ei kerro mitään siitä varastossa mutta I'll mennä alas ja tarkista perjantaina. : p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minusta on physicaly ja mentaly mahdotonta löytää tarve ostaa
Tiedättekö sen tulee vanhentuneita vuodessa, mutta ehkä im liian tiukka minun rahaa tämä ei ole pelkästään iphones, im kuten tämä kaikki uusi teknologia vapautetaan esim. HD TV: n, halpaa kuin pelimerkit nyt oikeisiin paikkoihin! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| pyh yeh t mobile ![]() i toimi puhelimet, sen osa työstäni ja olen juuri kasvanut Vihaan niitä (T-Mobile), useita syitä En pitkästytä teitä! |
|
| |||
| |||
| Näin mainosvaunut viime yönä, että iPhone on o2. Se sanoi, että he ovat yksinomaan o2 juuri nyt. Joten voi olla, että käytettävissä olevat puhelimet ovat lukitaan o2 vain. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sitä ei tule paljon, jotta ne auki vaikka varmasti?
|
| |||
| |||
| Riippuu siitä, miten ne ovat yhdessä ja jos joku on kehittänyt ohjelmiston ja johtaa sitä. On aivan uusi muistaa ja koska se on Omenat ensimmäinen puhelimesi ei ole johtaa että unlockers jo on. Esimerkiksi Nokian enimmäkseen käyttävät samaa johtaa niin uusia voidaan lukitsemattomat melko nopeasti release. |
|
| |||
| |||
| No, Ive tehnyt tutkimuksen, on todellakin ainoastaan O2 ja T-Mobile, kuten sanoin, ja voit avata sen turvallisesti missä tahansa verkossa, mutta sinun tarvitsee maksaa £ 40 tehdä se. On joitakin vapaa menetelmiä on saatavilla, mutta en ole aivan varma Uskon niitä. Joka tapauksessa, kun saan sen voin post miten sain kanssa vapauttamalla se. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä touchphone minulle HTC tai iPhone tai muut? | jimbeam | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 4. marraskuu 2008 15:55 |
| 3g iphone | robina80 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 11 | 4. marraskuu 2008 10:32 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29th Jan 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussion | 5 | 30 Dec 2007 12:22 |
| Thread Tools | |
| |