![]() |
|
| |||
| |||
| In de Apple winkel, ze verkopen sim-vrije iPhones recht? Kan ik gewoon betalen £ 279 of wat dan ook en vervolgens een pay as you go SIM-kaart in van een netwerk (vodafone bij voorkeur), omdat zo niet dan zal ik vragen om een iPod Touch voor Crimbo plaats |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk als de iPhones zijn vergrendeld met een netwerk en als zij kan elke mobiele telefoon shops bij jou in de buurt ontgrendelen.
| |||
| |||
| Hmm, oke. Zij kunnen niet worden want het zegt niets over hem in de winkel maar ik kom naar beneden en controleer op vrijdag. : p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vind het physicaly en mentaly onmogelijk te vinden drang om er een te kopen
je kent haar zal worden achterhaald in een jaar, maar misschien im te strak op mijn geld dit is niet alleen op iPhones, im zoals dit met elke nieuwe technologie vrijgegeven bijvoorbeeld HD-tv's, goedkoop als chips nu op de juiste plaats! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| bah yeh t mobile ![]() Ik werk met telefoons, zijn deel van mijn werk en ik heb net uitgegroeid tot haat ze (niet mobiel), verschillende redenen wil ik u niet lastig vallen met! |
|
| |||
| |||
| Ik zag een advertentie afgelopen nacht voor de iPhone op O2. Zij zeiden dat ze zijn exclusief voor o2 nu. Dus het kan zijn dat de huidige beschikbare telefoons zijn geblokkeerd voor o2 alleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal niet veel om hen ontsloten al zeker?
|
| |||
| |||
| Afhankelijk van hoe ze in elkaar en als iemand heeft de software en lood voor. Het is vrij nieuw onthouden en zo is het Appels eerste telefoon is er geen lood dat unlockers al hebben. Bijvoorbeeld Nokia's meestal gebruik maken van dezelfde leiden zodat nieuwe kunnen worden ontgrendeld redelijk snel los. |
|
| |||
| |||
| Nou, Ive wat onderzoek gedaan, het is inderdaad exclusief voor O2 en T-Mobile niet zoals ik al zei, en je kunt ontgrendelen veilig en naar elk netwerk, maar je moet betalen £ 40 om het te doen. Er zijn enkele gratis methoden beschikbaar, maar ik ben zeker dat ik niet te vertrouwen die. Hoe dan ook zodra ik het kan ik na over hoe ik met het ontsluiten van het. |