![]() |
|
|
|||
|
|||
|
I Apple Store, de selger sim-free iPhone rett? Kan jeg bare betaler £ 279 eller noe, og deretter legge en betaling når du går SIM-kort i fra alle nettverk (Vodafone fortrinnsvis) fordi hvis ikke så vil jeg be om en iPod Touch for Crimbo stedet
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avhenger hvis iPhone er låst til et nettverk, og om de kan mobiltelefoner butikker nær deg låse dem.
|
|||
|
|||
|
Hmm, ok. De kan ikke være fordi det står ingenting om det i butikken, men jeg skal gå ned og se på fredag. : p
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg finner det physicaly og mentaly umulig å finne noen trang til å kjøpe en
du vet den kommer til å være utdatert i et år, men kanskje im for tett på mine penger Dette er ikke bare på iPhone, im sånn med en ny teknologi lansert f.eks HD TV's, billig som chips nå på riktig sted! Min System: Min
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
BAH yeh t mobile
![]() Jeg arbeider med telefoner, sin del av jobben min og jeg har akkurat rukket å hate dem (ikke mobil), flere grunner jeg skal ikke kjede deg med! |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg så en annonse i går kveld for iPhone på O2.
Det sa de er eksklusivt for O2 nå. Så det kan være at dagens tilgjengelige telefoner er låst til O2 bare. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det vil ikke ta mye å få dem ulåst skjønt sikkert?
|
|
|
|||
|
|||
|
Avhenger av hvordan de er satt sammen, og hvis noen har utviklet programvare og leder for det.
Det er en helt ny huske og som det er Apples første telefon det ikke er en leder som unlockers allerede har. For eksempel Nokias meste bruke samme føre så nye kan være ulåst ganske raskt på utgivelsen. |
|
|
|||
|
|||
|
Frisk, Ive gjort noen undersøkelser, er det virkelig eksklusivt for O2 og ikke T-Mobile som jeg sa, og du kan låse den opp trygt til alle nettverk, men du må betale kr 40 til å gjøre det. Det finnes noen gratis metoder tilgjengelige, men jeg er ikke så sikker på at jeg stole på dem. Men når jeg får det jeg kan legge inn med hvordan jeg kom på med Låse det.
|