![]() |
|
| |||
| |||
| I Apple-butik, de säljer sim-free iPhone rätt? Kan jag bara betala £ 279 eller något och sedan lägga en pay as you go SIM-kortet i från alla nätverk (Vodafone helst) för om inte jag ska be om en iPod Touch för Crimbo istället |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beror om iPhone är låst till ett nätverk och om de kan någon mobiltelefon butiker nära dig låsa upp dem.
| |||
| |||
| Hmm, okej. De kanske inte eftersom det säger ingenting om det i butiken, men jag ska gå ner och kolla på fredag. : p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tycker att det physicaly och psykiskt omöjligt att hitta något behov av att köpa en
ni vet det kommer att bli omodern om ett år, men kanske im för hårt på mina pengar Detta handlar inte bara om iPhone, im såhär med all ny teknik släppt t.ex. HD-TV, billigt som chips nu på rätt plats! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Bah yeh t mobil ![]() Jag arbetar med telefoner, sin del av mitt jobb och jag har bara vuxit och hatar dem (t mobil), flera skäl som jag skall inte tråka ut er med! |
|
| |||
| |||
| Jag såg en annons i går kväll för iPhone på O2. Det sa att de är exklusiva för o2 just nu. Så det kan vara att den nuvarande tillgängliga telefoner är låsta till o2 bara. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer inte ta mycket för att få dem olåst men säkert?
|
| |||
| |||
| Beror på hur de sätts samman och om någon har utvecklat programvaran och leda till det. Det är helt nya minnas och det är Apples första telefon är inte en leda som unlockers redan har. Till exempel Nokias mest använda samma leda det nya kan låsas upp ganska snabbt efter frisläppandet. |
|
| |||
| |||
| Tja, Ive gjort någon forskning, det är verkligen exklusivt för O2 och T-Mobile som sagt, och du kan låsa upp den på ett säkert sätt till alla nätverk, men du måste betala 40 pund för att göra det. Det finns några gratis tillgängliga metoder, men jag är inte alltför säker på att jag litar på dem. Hursomhelst när jag får det jag kan skicka med hur jag kom på med att frigöra den. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka touchphone för mig HTC eller iPhone eller andra? | jimbeam | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 4 november 2008 15:55 |
| 3g iphone | robina80 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 11 | 4 november 2008 10:32 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januari 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussion | 5 | 30 december 2007 12:22 |
| Thread Tools | |
| |