mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Logos navne og symboler, der ikke viser fremsyn

Reply

Thread Tools
Old 30. maj 2008, 04:34
Donor-Gruppen

Default Logos navne og symboler, der ikke viser fremsyn

Det er noget, der har aflyttet mig i nogen tid.
  • Det amerikanske flag har 51 stjerner, tidligere 50, tidligere ...
  • EU-flaget har 12 stjerner, som tidligere kun 12 stater, men nu er mange flere
  • Det Forenede Kongerige har en station kaldet ClassicFM
  • Jeg har en lokal station kaldet HallamFM
  • Sheffield ændret navnet på sin arena til HallamFM Arena, derefter tilbage til Sheffield Arena. Ville det have for at være blevet den HallamDAB Arena? Vil ClassicFM blive ClassicDAB eller bare Classic? Vil HallamFM vende tilbage til at blive Radio Hallam?
Jeg ville være interesseret i flere eksempler som disse, hvor en variabel er medtaget i et navn eller symbol. Kunne den amerikanske råd til at ændre alle disse flag, hvis Det Forenede Kongerige blev den 52. stat? Vil CJ ende som blot J?

Old 30. maj 2008, 04:44
Donor-Gruppen

Du forvirre mig: (
Old 30. maj 2008, 05:12
Donor-Gruppen

Tja, hvis Wales forladt UK vil alle eksisterende Union Jacks skal brændes og nye gjort?

Old 30. maj 2008, 05:25
Donor-Gruppen

nej, Wales faktisk ikke om EU-flag, Røde Kors (vandret / lodret) er fra England, Røde Kors (diagonalt) er fra Irland, og den blå baggrund og de hvide diagonale tværs er fra Skotland.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30. maj 2008, 05:30
Donor-Gruppen

ok, dårligt eksempel, Wales kan forlade, når den ønsker. Hvis Skotland forladt union så?

Men dette er sandsynligvis gerne EU-flaget, hvilket synes frosset, mens den amerikanske flag har ændret mange gange. Der har været 28 udgaver!

Old 30. maj 2008, 05:42
Donor-Gruppen

EU-flaget kan ændre er Skotland venstre, men ikke ville definitivt ville jeg ikke have troet. Men EU-flaget har ændret tidligere i 1606 Irland ikke var i flag og det så ud som dette: Så hvem ved, det kan ændre sig, er det måske ikke.
Old 30. maj 2008, 06:17
Donor-Gruppen

Jeg forlanger flaget skal ændres: D
Wales skal medtages: P

Jeg forstår nu.
Old 30. maj 2008, 06:25
Donor-Gruppen

Jeg kunne stille op med en ændring gang i 400 år, men se på eksemplet med det amerikanske flag: hver gang en stat tiltrådte EU flaget blev omformet. Det slår mig som dårlig planlægning.

EU-flaget indarbejdet stigende antal stjerner, før de gav op efter 12. Nu vil jeg gætte det har sit eget liv som et symbol snarere end en repræsentation.

Og jeg er enig, hvorfor forlade Wales ud af Jack så længe?

Med radiostationer, hvorfor optage FM bit i navnet? Er det ClassicADSL hvis du lytter til ClassicFM via bredbånd? Og ClassicSky over satellit? Bortset fra at det ville have for at skifte til ClassicFTA eller ClassicFreesat nu!

Har Hallam tror, at FM var det sidste ord i teknologi, når de er indarbejdet, at i deres navn? Igen, dårlig planlægning.

Har du andre eksempler på navne, der blev overhalet af teknologien? Jeg gætter "radio" er et sådant tilfælde nu!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Google Logoer du gik glip af? evilfantasy Off Topic Discussion 1 12 juni 2009 11:21
MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne ahren Windows-operativsystemer 0 6. jun 2009 04:49
Got keder sig og gjort nogle Cj Logos: P KanoakaVirus Multimedia & Codecs 8 21. mar 2009 08:03
Ekstern harddisk ændrede filer til symboler? MasterYoda77 Drives & flytbare medier 13 18 november 2008 02:09
Fremme CJ logoer? evilfantasy Fællesskabet News & Chat 19 2 juni 2008 14:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.