![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det er noget, der har aflyttet mig i nogen tid. ![]()
Vil CJ ende som blot J?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Du forvirre mig: ( |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis Wales forladt UK vil alle eksisterende Union Jacks skal brændes og nye gjort?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nej, Wales faktisk ikke om EU-flag, Røde Kors (vandret / lodret) er fra England, Røde Kors (diagonalt) er fra Irland, og den blå baggrund og de hvide diagonale tværs er fra Skotland.
| |||
| |||
| ok, dårligt eksempel, Wales kan forlade, når den ønsker. Hvis Skotland forladt union så? Men dette er sandsynligvis gerne EU-flaget, hvilket synes frosset, mens den amerikanske flag har ændret mange gange. Der har været 28 udgaver!
|
| |||
| |||
| EU-flaget kan ændre er Skotland venstre, men ikke ville definitivt ville jeg ikke have troet. Men EU-flaget har ændret tidligere i 1606 Irland ikke var i flag og det så ud som dette: |
|
| |||
| |||
| Jeg forlanger flaget skal ændres: D Wales skal medtages: P Jeg forstår nu. |
|
| |||
| |||
| Jeg kunne stille op med en ændring gang i 400 år, men se på eksemplet med det amerikanske flag: hver gang en stat tiltrådte EU flaget blev omformet. Det slår mig som dårlig planlægning. EU-flaget indarbejdet stigende antal stjerner, før de gav op efter 12. Nu vil jeg gætte det har sit eget liv som et symbol snarere end en repræsentation. Og jeg er enig, hvorfor forlade Wales ud af Jack så længe? Med radiostationer, hvorfor optage FM bit i navnet? Er det ClassicADSL hvis du lytter til ClassicFM via bredbånd? Og ClassicSky over satellit? Bortset fra at det ville have for at skifte til ClassicFTA eller ClassicFreesat nu! Har Hallam tror, at FM var det sidste ord i teknologi, når de er indarbejdet, at i deres navn? Igen, dårlig planlægning. Har du andre eksempler på navne, der blev overhalet af teknologien? Jeg gætter "radio" er et sådant tilfælde nu!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Google Logoer du gik glip af? | evilfantasy | Off Topic Discussion | 1 | 12 juni 2009 11:21 |
| MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne | ahren | Windows-operativsystemer | 0 | 6. jun 2009 04:49 |
| Got keder sig og gjort nogle Cj Logos: P | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 21. mar 2009 08:03 |
| Ekstern harddisk ændrede filer til symboler? | MasterYoda77 | Drives & flytbare medier | 13 | 18 november 2008 02:09 |
| Fremme CJ logoer? | evilfantasy | Fællesskabet News & Chat | 19 | 2 juni 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |