![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tämä on jotain, joka on vakoilutapauksen ilmitulon minua jo jonkin aikaa. ![]()
Voiko CJ lopulta vain J?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Olet hämmentää minua: ( |
|
| |||
| |||
| No, jos Wales jätti UK kaikki nykyisessä unionissa Jacks on palanut, ja uusia tehdään?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| no, Wales ei ole itse asiassa unionin lippu, Punaisen Ristin (horisontaalinen / vertikaalinen) on englanti, Punaisen Ristin (lävistäjä) on kotoisin Irlannista, ja sininen tausta ja valkoinen diagonaalin rajat on Skotlanti.
| |||
| |||
| ok, huono esimerkki, Wales voi jättää, jos se haluaa. Jos Skotlanti vasemmalle unioni sitten? Mutta tämä on todennäköisesti kuten EU: n lippu, joka näyttää jäädytetty, kun taas Yhdysvaltain lippu on muuttunut monta kertaa. On ollut 28 versiot!
|
| |||
| |||
| Euroopan unionin lippu saattaa muuttua on Skotlanti vasemmalle, mutta se ei varmasti en olisi uskonut. Kuitenkin unionin lippu on muuttunut aiemmin 1606 Irlanti ei ollut lippua ja se näytti tältä: |
|
| |||
| |||
| Vaadin, että lippu on muuttunut: D Wales on sisällytettävä: P Ymmärrän nyt. |
|
| |||
| |||
| Voisin siedettävä muutos kerran 400 vuotta, mutta tarkastelemme esimerkiksi Yhdysvaltain lippu: joka kerta, kun valtio liittyi Euroopan unionin lippu on uusittu. Se on mielestäni huono suunnittelu. EU: n lippu otettava yhä enemmän tähtiä, kunnes ne luopui 12. Nyt kai se on elää omaa elämäänsä kuin symboli kuin edustus. Ja olen samaa mieltä, miksi jättää Wales niistä Jack niin kauan? Kun radio-asemat, miksi sisällyttämään FM verran nimeä? Onko ClassicADSL jos kuunnella ClassicFM yli laajakaista? Ja ClassicSky yli satelliitti? Paitsi, että se olisi vaihtaa ClassicFTA tai ClassicFreesat nyt! Onko Hallam sitä mieltä, että FM oli viimeinen sana teknologian, kun ne on sisällytetty, että heidän nimensä? Jälleen huono suunnittelu. Onko teillä muita esimerkkejä, jotka olivat ohittaneet teknologian? Oletan, radio on tällaisessa tapauksessa nyt!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Google Logot Sinun jääneet? | evilfantasy | Off Topic Discussion | 1 | 12th Jun 2009 11:21 |
| MS-DOS-sovellus tallennetaan Under My tiedostojen nimet | ahren | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 6. Jun 2009 04:49 |
| Got kyllästynyt ja tehnyt joitakin Cj Logot: P | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 21. Maaliskuu 2009 08:03 |
| Ulkoinen kiintolevy muuttuviin tiedostoja symbolit? | MasterYoda77 | Drives & Removable Media | 13 | 18. marraskuu 2008 02:09 |
| Edistetään CJ tunnuksia? | evilfantasy | Yhteisön News & Chat | 19 | 2. Jun 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |