mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Logo's namen en symbolen die geen prognose

Reply

Thread Tools
Old 30 mei 2008, 04:34
Donor Groep

Dit is iets dat me heeft afgeluisterd voor bepaalde tijd.
  • De Amerikaanse vlag heeft 51 sterren, voorheen 50, voorheen ...
  • De EU-vlag heeft 12 sterren, voorheen slechts 12 staten maar nu veel meer
  • Het VK heeft een station genaamd ClassicFM
  • Ik heb een lokaal station HallamFM
  • Sheffield veranderde de naam van de arena te HallamFM Arena, vervolgens terug naar Sheffield Arena. Zou het anders te zijn geworden HallamDAB de Arena? Zal ClassicFM geworden ClassicDAB of gewoon Classic? Zal HallamFM terug te keren naar het Radio Hallam?
Ik zou geïnteresseerd zijn in meer voorbeelden als deze, waarin een variabele is in een naam of symbool. Kan de VS het zich veroorloven om al deze vlaggen als het Verenigd Koninkrijk werd de 52ste staat? CJ zal eindigen als slechts J?

Old 30 mei 2008, 04:44
Donor Groep

U verwarren mij: (
Old 30 mei 2008, 05:12
Donor Groep

Nou, als het Britse Wales links zou alle bestaande Unie Boeren moeten worden verbrand en nieuwe gemaakt?

Old 30 mei 2008, 05:25
Donor Groep

nee, wales niet daadwerkelijk op de Britse vlag, het Rode Kruis (horizontaal / verticaal) is afkomstig uit Engeland, het Rode Kruis (diagonaal) is afkomstig uit Ierland, en de blauwe achtergrond en de witte diagonaal kruis is uit Schotland.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 mei 2008, 05:30
Donor Groep

ok, slecht voorbeeld, Wales kunnen verlaten wanneer hij wil. Als Schotland linksaf de vakbond dan?

Maar dit is waarschijnlijk net als de EU-vlag, die lijkt bevroren, terwijl de Amerikaanse vlag is veranderd vele malen. Er zijn 28 versies!

Old 30 mei 2008, 05:42
Donor Groep

de unie vlag kan veranderen is scotland links, maar niet zou ik zeker niet zou hebben gedacht. Maar de Unie vlag veranderd is eerder in 1606 Ierland was niet in de vlag en het zag er als volgt uit: Dus, wie weet, zou het kunnen veranderen, is het wellicht niet.
Old 30 mei 2008, 06:17
Donor Groep

Ik vraag de vlag worden veranderd: D
Wales moet worden opgenomen: P

Ik begrijp nu.
Old 30 mei 2008, 06:25
Donor Groep

Ik kon opgemaakt met een verandering een keer in 400 jaar, maar kijken naar het voorbeeld van de Amerikaanse vlag: elke keer dat een land tot de Unie de vlag werd herontworpen. Dat lijkt me zo slecht planning.

De EU-vlag overgenomen groeiende aantallen sterren totdat zij gaf op 12. Nu denk ik het heeft een eigen leven gaan als een symbool in plaats van een vertegenwoordiging.

En ik ben het eens, waarom laat Wales uit de Jack zo lang?

Met de radio-stations, waarom nemen de FM-bit in de naam? Is het ClassicADSL als u luisteren naar ClassicFM over breedband? En ClassicSky over satelliet? Behalve dat zij zouden moeten veranderen om ClassicFTA of ClassicFreesat nu!

Heeft denk dat Hallam FM was het laatste woord op het gebied van technologie als ze opgenomen die in hun naam? Nogmaals, slechte planning.

Heb je nog andere voorbeelden van namen die zijn achterhaald door de technologie? Ik denk "radio" is een dergelijk geval nu!

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.