![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is iets dat me heeft afgeluisterd voor bepaalde tijd. ![]()
CJ zal eindigen als slechts J?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| U verwarren mij: ( |
|
| |||
| |||
| Nou, als het Britse Wales links zou alle bestaande Unie Boeren moeten worden verbrand en nieuwe gemaakt?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nee, wales niet daadwerkelijk op de Britse vlag, het Rode Kruis (horizontaal / verticaal) is afkomstig uit Engeland, het Rode Kruis (diagonaal) is afkomstig uit Ierland, en de blauwe achtergrond en de witte diagonaal kruis is uit Schotland.
| |||
| |||
| ok, slecht voorbeeld, Wales kunnen verlaten wanneer hij wil. Als Schotland linksaf de vakbond dan? Maar dit is waarschijnlijk net als de EU-vlag, die lijkt bevroren, terwijl de Amerikaanse vlag is veranderd vele malen. Er zijn 28 versies!
|
| |||
| |||
| de unie vlag kan veranderen is scotland links, maar niet zou ik zeker niet zou hebben gedacht. Maar de Unie vlag veranderd is eerder in 1606 Ierland was niet in de vlag en het zag er als volgt uit: |
|
| |||
| |||
| Ik vraag de vlag worden veranderd: D Wales moet worden opgenomen: P Ik begrijp nu. |
|
| |||
| |||
| Ik kon opgemaakt met een verandering een keer in 400 jaar, maar kijken naar het voorbeeld van de Amerikaanse vlag: elke keer dat een land tot de Unie de vlag werd herontworpen. Dat lijkt me zo slecht planning. De EU-vlag overgenomen groeiende aantallen sterren totdat zij gaf op 12. Nu denk ik het heeft een eigen leven gaan als een symbool in plaats van een vertegenwoordiging. En ik ben het eens, waarom laat Wales uit de Jack zo lang? Met de radio-stations, waarom nemen de FM-bit in de naam? Is het ClassicADSL als u luisteren naar ClassicFM over breedband? En ClassicSky over satelliet? Behalve dat zij zouden moeten veranderen om ClassicFTA of ClassicFreesat nu! Heeft denk dat Hallam FM was het laatste woord op het gebied van technologie als ze opgenomen die in hun naam? Nogmaals, slechte planning. Heb je nog andere voorbeelden van namen die zijn achterhaald door de technologie? Ik denk "radio" is een dergelijk geval nu!