![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er noe som har bugged meg for en tid. ![]()
Vil CJ ende opp som bare J?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Du forvirrer meg: ( |
|
| |||
| |||
| Vel, hvis Wales forlatt Storbritannia ønsker alle eksisterende Union Jacks må brennes og nye laget?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| no, wales ikke egentlig på union flagget, Røde Kors (vannrett / loddrett) er fra england, Røde Kors (diagonalt) er fra Irland, og de blå bakgrunn og hvit diagonale kryss er fra Skottland.
| |||
| |||
| ok, dårlig eksempel, Wales kanneavreise når de ønsker. Hvis Skottland forlot union da? Men dette er trolig like EU-flagg, som synes frosset, mens det amerikanske flagget har endret mange ganger. Det har vært 28 versjoner!
|
| |||
| |||
| EU-flagget kan endringen Skottland venstre, men ikke ville definitivt ville jeg ikke trodd. Men EU-flagget har endret tidligere i 1606 Irland var ikke i flagget, og det så ut som dette: |
|
| |||
| |||
| Jeg etterspørsel flagget endres: D Wales må inkluderes: P Jeg forstår nå. |
|
| |||
| |||
| Jeg kunne sette opp med en endring gang på 400 år, men ser på eksempel på det amerikanske flagget: hver gang en stat med i union flagget ble redesignet. Det slår meg som dårlig planlegging. EU-flagget innlemmet voksende antall stjerner før de ga opp til 12. Jeg antar det har et eget liv som et symbol enn en representasjon. Og jeg er enig, hvorfor forlater Wales ut av Jack så lenge? Med radiostasjoner, hvorfor innlemme FM litt i navnet? Er det ClassicADSL hvis du lytter til ClassicFM via bredbånd? Og ClassicSky over satellitt? Bortsett fra at det ville ha for å bytte til ClassicFTA eller ClassicFreesat nå! Visste Hallam tror FM var det siste ordet i teknologi når de inngår som i deres navn? Igjen dårlig planlegging. Har du noen andre eksempler på navn som er overtaken av teknologi? Jeg antar "radio" er en slik sak nå!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Google-logoer du savnet? | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 1 | 12 juni 2009 11:21 |
| MS-DOS program lagres Under My filnavn | ahren | Windows-operativsystemer | 0 | 6 juni 2009 04:49 |
| Har kjede seg og gjort noen Cj Logos: P | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 8 | 21 mars 2009 08:03 |
| Ekstern harddisk endrede filer til symboler? | MasterYoda77 | Drivere og flyttbare medier | 13 | 18 nov 2008 02:09 |
| Fremme CJ logoer? | evilfantasy | Community News & Chat | 19 | 2 juni 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |