![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Detta är något som har buggad mig under en tid. ![]()
Kommer CJ slutar som bara J?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Du förvirrar mig: ( |
|
| |||
| |||
| Tja, om Wales lämnat Storbritannien skulle den nuvarande unionen Jacks måste brännas och nya som gjorts?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nej, Wales faktiskt inte om unionens flagga, Röda korset (horisontellt eller vertikalt) är från England, Röda korset (diagonalt) är från Irland och blå bakgrund och vit diagonal cross är från Skottland.
| |||
| |||
| ok, dåligt exempel, Wales kan skriva när man vill. Om Skottland lämnat facket då? Men det är förmodligen i likhet med EU-flaggan, vilket verkar frysta, medan USA: s flagga har förändrats många gånger. Det har skett 28 versioner!
|
| |||
| |||
| Unionens flagga kan komma att ändras är Skottland vänster, men inte definitivt skulle jag inte ha trott. Men unionens flagga har förändrats tidigare i 1606 Irland inte i flaggan och det såg ut så här: |
|
| |||
| |||
| Jag kräver flaggan ändras: D Wales skall ingå: P Jag förstår nu. |
|
| |||
| |||
| Jag kan stå ut med en förändring en gång på 400 år, men titta på exemplet med den amerikanska flaggan varje gång en stat anslöt sig till EU flaggan omarbetades. Det tycker jag är dålig planering. EU-flaggan införlivats allt fler stjärnor tills de gav upp vid 12. Nu antar jag att det har ett liv i sina egna som en symbol snarare än en representation. Och jag håller med, varför lämnar Wales av Jack så länge? Med radiostationer, varför införliva FM bitar i namnet? Är det ClassicADSL om du lyssnar på ClassicFM över bredband? Och ClassicSky över satellit? Förutom att det skulle ha att byta till ClassicFTA eller ClassicFreesat nu! Visste Hallam tycker att FM var sista ordet i teknik när de införlivat det i deras namn? Återigen, dålig planering. Har ni några andra exempel på namn som omkörd av teknik? Jag antar att "radio" är ett sådant fall nu!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Google-logotyper som du missat? | evilfantasy | Off Topic Discussion | 1 | 12 juni 2009 11:21 |
| MS-DOS ansökan sparas under Mina filnamn | Ahren | Windows-operativsystem | 0 | 6 juni 2009 04:49 |
| Har du tråkigt och gjort vissa Cj Logos: P | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 21 mars 2009 08:03 |
| Extern hårddisk förändrade filer till symboler? | MasterYoda77 | Drives & Removable Media | 13 | 18 november 2008 02:09 |
| Främja CJ logotyper? | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 19 | 2 juni 2008 14:46 |
| Thread Tools | |
| |