![]() |
|
| |||
| |||
| Alle ejere af gamle (Rover) Minier på her? ønsker at købe en men er det umagen værd at holde rust i skak? Er de pålidelige?? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() pålidelige? NEJ! ![]() (heller ikke de nye)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du finder en god en, du gerne det .. hvis du kan lide den slags bil. Hvis du ikke er en handy mekaniker så glem det, fordi de har brug for konstant lappeløsninger. De er alle rust, men det meste af det kan patched op forholdsvis let.
|
| |||
| |||
| Lol godt ive købte den nu og fantastisk!! Faktisk sortering ud rustne bits er kinda sjovt .... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at vi har brug for nogle billeder
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop Vs Mini ITX | robina80 | General Hardware Chat | 9 | 11 September 2009 11:02 |
| Mini ITX Case | robina80 | Cases & Strømforsyninger | 1 | 10 September 2009 13:01 |
| Mini laptops søgning | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 13 | 16. sep 2008 12:51 |
| Building A Mini Pc | DAllmon | General Hardware Chat | 4 | 3 august 2008 05:34 |
| Thread Tools | |
| |