![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kaikki omistajat vanhoja (Rover) ministeriön täällä? HAKU ostaa, mutta se on vaivan arvoista pitää ruosteen kurissa? Ovatko ne luotettavia? |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() luotettava? EI! ![]() (eikä uusia)
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos löydät hyvä sinun pitäisi like it .. jos haluat, että tällainen auto. Jos et ole kätevä mekaanikko sitten unohtaa, sillä ne tarvitsevat jatkuvaa puuhastelun. Ne kaikki ruoste, mutta suurin osa siitä voidaan patched jopa melko helposti.
|
| |||
| |||
| Lol hyvin ive osti sen nyt ja se on aivan loistava! Oikeastaan selvittää ruosteinen bittiä on kinda hauskaa .... |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Uskon, että meidän tarvitsee joitakin kuvia
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Vs Mini-ITX | robina80 | Rautatavaran Chat | 9 | 11 syyskuu 2009 11:02 |
| Mini-ITX kotelo | robina80 | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 10 syyskuu 2009 13:01 |
| Mini läppäreissä haku | pest79456 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 13 | 16. Sep 2008 12:51 |
| Building A Mini Pc | DAllmon | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Aug 2008 05:34 |
| Thread Tools | |
| |