![]() |
|
| |||
| |||
| Eventuelle eiere av gamle (Rover) Minier på her? som vil kjøpe en, men det er verdt innsatsen holde rust i sjakk? Er de pålitelige? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() pålitelige? NEI! ![]() (heller ikke den nye)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du finner en god en, bør du liker det .. Hvis du liker den slags bil. Hvis du ikke er en hendig mekaniker deretter glemme det, fordi de trenger konstant fiksing og triksing. De rust, men det meste av det kan være oppdatert opp ganske enkelt.
|
| |||
| |||
| Lol vel Ive kjøpte den nå og stor! Egentlig sortering ut rustne biter er ganske gøy .... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg tror vi trenger noen bilder
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop Vs Mini ITX | robina80 | General Hardware Chat | 9 | 11 september 2009 11:02 |
| Mini ITX Case | robina80 | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 10 september 2009 13:01 |
| Mini laptopper søk | pest79456 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 13 | 16nde sep 2008 12:51 |
| Bygge en Mini Pc | DAllmon | General Hardware Chat | 4 | 3 august 2008 05:34 |
| Thread Tools | |
| |