![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fandt dette ganske morsomt ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha ha.
| |||
| |||
| Formentlig kom den frygtede BSOD lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig trist! Hvem ønsker at bruge en Mac?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| desperate tider kræver desperate foranstaltninger.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
.... han måske installeret SP1 på hans M $ en og det er i en uendelig løkke Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| tilsyneladende en Microsoft CEO, der er trætte af vinduer ![]() , der minder mig om South Park: større bedre og uslebne Sargent "F ** king Windows 98! Få Bill Gates i her nu! De lovede os Windows 98 ville hurtigere og med bedre adgang til internettet" Bill Gates "det er hurtigere, mere end 6 millioner ..." (sargent spirer) lol |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det et Photoshop? Ser flot ud for M $ markedsføring. lol.
|
| |||
| |||
| så. gøre Apple bruge Mac'er for deres præsentationer såvel? |