![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Löysin tämän aivan hassu ![]()
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha ha.
| |||
| |||
| Todennäköisesti sai pelätystä BSOD lol
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Tämä on todella surullinen! Kuka haluaa käyttää Mac?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia toimenpiteitä.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
.... Ehkä hän asennettuna SP1 hänen M $ yhden ja se on loputon silmukka My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| ilmeisesti microsoft toimitusjohtaja, joka on kyllästynyt Windows ![]() , joka muistuttaa minua South Park: Isompi parempi ja leikkaamaton Sargent "F ** kuningas ikkunat 98! Saada Bill Gates tänne nyt! Olet luvannut meille ikkunat 98 olisi nopeammin ja paremmin Internet" Bill Gates ", se on nopeampi, yli 6 miljoonaa euroa ..." (Sargent versoja) lol |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se Photoshop? Näyttää hyvältä M $ markkinointia. lol.
|
| |||
| |||
| niin. tehdä Apple käyttää Maceja esityksensä samoin? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Pop Up Tell Me I Have a Virus | hopthwoks | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 16 heinäkuu 2009 21:26 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| 10 Facts You Didn't Know About Microsoft | Hybr! D | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 3. marraskuu 2008 11:51 |
| Microsoft Word Ohje | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11. Joulukuu 2007 09:40 |
| Mistä luulet Microsoft on menossa? | SageMother | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 8. Jul 2007 04:17 |
| Thread Tools | |
| |