![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vond dit heel grappig ![]()
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha ha.
| |||
| |||
| Waarschijnlijk kreeg de gevreesde BSOD lol
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Dat is echt triest! Wie zou gebruik wilt maken van een Mac?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanhopige tijden vragen om wanhopige maatregelen.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
.... Misschien is hij SP1 geïnstalleerd op zijn M $ een en het is in een oneindige lus Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() dat doet me denken aan South Park: groter is beter en ongesneden Sargent "F ** king windows 98! Krijgen Bill Gates hier nu! U ons beloofd Windows 98 zou een snellere en betere toegang tot het internet" Bill Gates: "Het is sneller, meer dan 6 miljoen ..." (Sargent scheuten) lol |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het een Photoshop? Ziet er goed uit voor M $ marketing. lol.
|
| |||
| |||
| zo. do Apple Macs gebruiken voor hun presentaties en? |