![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fant dette ganske morsomt ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HA HA.
| |||
| |||
| Sannsynligvis har fryktede BSOD lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det er virkelig trist! Hvem ønsker å bruke en Mac?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| desperate tider krever desperate tiltak.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
.... Kanskje han installerte SP1 på hans M $ en og det er i en uendelig løkke Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| tilsynelatende en Microsoft CEO som er lei av vinduer ![]() som minner meg om South Park: betydeligere bedre og uncut Sargent "F ** king Windows 98! Få Bill Gates her nå! Du lovet oss Windows 98 ville raskere og med bedre tilgang til Internett" Bill Gates "det er raskere, mer enn 6 millioner ..." (Sargent shoots) lol |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en Photoshop? Ser flott for M $ markedsføring. lol.
|
| |||
| |||
| så. gjør Apple Mac benyttes for sine presentasjoner også? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Pop Up fortelle meg Jeg har et virus | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 16 juli 2009 21:26 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| 10 Fakta du ikke visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 3 nov 2008 11:51 |
| Hjelp for Microsoft Word | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11 desember 2007 09:40 |
| Hvor tror du Microsoft er overskriften? | SageMother | Windows-operativsystemer | 10 | 8 juli 2007 04:17 |
| Thread Tools | |
| |