![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hittade denna ganska rolig ![]()
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha ha.
| |||
| |||
| Troligen har den fruktade BSOD lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det är verkligen sorgligt! Vem skulle vilja använda en Mac?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| desperata tider kräver desperata åtgärder.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
.... kanske han installerat SP1 på hans M $ en och det är i en oändlig loop Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| uppenbarligen ett mikroskop VD som är trött på windows ![]() som får mig att tänka på South Park: större bättre och oskurna Sargent "F ** king windows 98! Få Bill Gates här nu! Ni lovat oss windows 98 skulle snabbare och med bättre tillgång till internet" Bill Gates "det är snabbare, mer än 6 miljoner ..." (Sargent skott) lol |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det en Photoshop? Ser bra för M $ marknadsföring. lol.
|
| |||
| |||
| så. göra Apple använder Mac för deras presentationer också? |