![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope Dells med Vista lol j / k
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, de er Dells med Vista Ultimate, der er blevet nedgraderet til XP Pro
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]()
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Alle Apple-bruger er den strøm af indlæg, og et stort tomt skærmbillede
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Der er også baby nightlight på bagsiden af låget.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| hvordan ironisk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temmelig deprimerende kendsgerning er, at omkostningerne for min computer, at jeg byggede jeg kunne have købt en iMac og havde ændre tilovers: (
| |||
| |||
| Ja, men en langt ringere iMac jeg gætte?
|
| |||
| |||
| De 20 "en med en 2.66GHZ Core 2 Duo og 2 GB DDR2 800 MHz Hukommelse. Selvom du ikke kan få et godt grafikkort med iMac |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den slags giver mening: Apple Computer Corp er en hardware selskab. Macintosh er et OS. Microsoft er et software firma. De kan føle sig fri til at installere deres software på enhver platform, de vælger. Det er let nok at installere Windows på en Mac også. Ive prøvet: P