![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope Dells with Vista lol j / k
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulen, että he ovat Dellin kanssa Vista Ultimate, että on alennettu XP Pro
| |||
| |||
| Quote:
![]() ![]()
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kaikki Apple-käyttö on valta puhetta ja suuri tyhjä ruutu
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| On myös vauvan yövalo on takana kansi.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| kuinka ironista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Melko masentava tosiasia on, että kustannukset minun tietokone, että olen rakentanut Voisin ovat ostaneet iMacin ja oli muuttaa jäljellä: (
| |||
| |||
| Kyllä, mutta paljon huonompi iMac luulisin?
|
| |||
| |||
| 20 "yksi, jolla on 2,66 GHz Core 2 Duo ja 2GB DDR2 800MHz Muisti. Vaikka et voi saada hyvän näytönohjaimen kanssa iMac |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se sellaista järkevää: Apple Computer Corp. on laitteisto-yhtiö. Macintosh on käyttöjärjestelmä. Microsoft on ohjelmistoyritys. He voivat tuntea vapaasti asentaa niiden ohjelmistot millä tahansa alustalla he valitsevat. On helppo tarpeeksi asentaa Windowsin mac liikaa. Ive yrittänyt: P